از آزادی ۱۵ زندانی شهرستان تا بازدید از کارخانه کک‌سازی زرند

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، امروز، ۱۰ آبان ماه در سفر به شهرستان زرند در جمع کارکنان دستگاه قضایی حضور یافت و از کارخانه فولاد و کک‌سازی از زرند بازدید کرد. غلامعلی محمدی در نشست با مسئولان شهرستان با قدردانی از فرماندار شهرستان به واسطه حمایت در واگذاری زمین […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، امروز، ۱۰ آبان ماه در سفر به شهرستان زرند در جمع کارکنان دستگاه قضایی حضور یافت و از کارخانه فولاد و کک‌سازی از زرند بازدید کرد.

غلامعلی محمدی در نشست با مسئولان شهرستان با قدردانی از فرماندار شهرستان به واسطه حمایت در واگذاری زمین بیرون از محدوده شهر به منظور احداث زندان جدید، اظهار کرد: مسئله آب را که خواسته مشترک شهرستان‌های زرند و راور بود را با ریاست قوه قضائیه مطرح خواهیم کرد.

رئیس سازمان زندان‌های کشور در ادامه برنامه سفرش با کارکنان دادگستری زرند دیدار و بر استفاده از تاسیسات نوین قضایی تاکید و از دادگستری شهرستان زرند جهت استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، تقدیر کرد.

به گزارش نذیر کرمان، با حضور رئیس سازمان زندان‌های کشور در زندان زرند، ۱۵ زندانی از این مرکز آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

 وی ضمن بررسی برنامه‌های اصلاحی و تربیتی گفت: ۱۰۰ درصد دادرسی‌ها در زندان زرند به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد، که این امر قدم مؤثری در حل مسئله دادرسی زندانیان است.

گفتنی است: دکتر محمدی در بدو ورود به زرند که با استقبال امام جمعه، اعضای شورای تامین و جمعی از مقامات قضایی و اجرایی شهرستان همراه بود، با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه  به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها چنین از اداره ثبت اسناد و املاک و پزشکی قانونی زرند بازدید و با کارکنان این ادارات گفت و گو کرد.

انتهای پیام




از آزادی ۱۵ زندانی شهرستان تا بازدید از کارخانه کک‌سازی زرند

منبع: ایـسنا
? از آزادی ۱۵ زندانی شهرستان تا بازدید از کارخانه کک‌سازی زرند