ازسرگیری عملیات اجرایی پروژه بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم

فت فتو/کرمان فرماندار بم گفت: عملیات پروژه بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم پس از یک وقفه مجددا آغاز شده است. به گزارش فت فتو، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بم امروز دوم شهریورماه به مناسبت هفته دولت با غبارروبی و عطر افشانی مزار شهداء، با آرمان های امام خمینی رحمة الله علیه و شهیدان نظام […]

فت فتو/کرمان فرماندار بم گفت: عملیات پروژه بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم پس از یک وقفه مجددا آغاز شده است.

به گزارش فت فتو، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بم امروز دوم شهریورماه به مناسبت هفته دولت با غبارروبی و عطر افشانی مزار شهداء، با آرمان های امام خمینی رحمة الله علیه و شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

همچنین فرماندار بم به همراه معاونانش با امام جمعه شهرستان دیدار کرمان و ضمن تبریک هفته دولت گزارشی از عملکرد یک ساله فرمانداری ارائه داد.

“هادی شهسوارپور” در این دیدار اظهار کرد: یکی از بزرگترین پروژه های شهرستان، انتقال آب سد نساء به شهرستان بم و بروات است که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: همچنین عملیات پروژه بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم پس از یک وقفه مجددا آغاز شده است.

فرماندار بم دهکده خرما را یکی دیگر از پروژه های در دست اقدام عنوان کرد و گفت: خرما مهمترین محصول استراتژیک در شرق استان کرمان است که تولید و به بازار عرضه می شود و اشتغال قابل توجهی دارد.

وی افزود: تولید خرما عمدتاً به عنوان درآمد تک محصولی برای مردم منطقه مطرح است و همیشه باید موردتوجه باشد و در راستای توسعه حرکت کند لذا دهکده خرما راهش را تحت عنوان مجتمع فرآوری و صادرات خرما ادامه خواهد داد و تمام موارد مدنظر ما در قالب یک یا دو پروژه پیگیری خواهد شد.

فرماندار بم تصریح کرد: مجتمع فرآوری خرما هم اکنون وارد فاز عملیاتی شده و زمینی جداگانه در اختیار سرمایه گذار قرار گرفته است.

انتهای پیام




ازسرگیری عملیات اجرایی پروژه بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم

منبع:ایـسنا
? ازسرگیری عملیات اجرایی پروژه بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم