ازدواج آسان ۲۵ زوج قلعه گنجی

جشن ازدواج ۲۵ زوج جوان قلعه گنجی با اعطای جهیزیه به ارزش ۳۵ میلیون تومان برای هریک از زوجین به همت خیرین برگزار شد. به گزارش فت فتو؛ جشن ازدواج ۲۵ زوج جوان به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) بشاگرد، گروه های جهادی محبین اهل بیت علیه السلام  وگروه خیریه و جهادی حاج عبدالله […]

جشن ازدواج ۲۵ زوج جوان قلعه گنجی با اعطای جهیزیه به ارزش ۳۵ میلیون تومان برای هریک از زوجین به همت خیرین برگزار شد.

به گزارش فت فتو؛ جشن ازدواج ۲۵ زوج جوان به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) بشاگرد، گروه های جهادی محبین اهل بیت علیه السلام  وگروه خیریه و جهادی حاج عبدالله والی در محل پارک بنیاد مستضعفان شهر قلعه گنج برگزار شد.

گفتنی است این زوج های جوان نیازمند از روستاهای تابعه قلعه گنج شامل مارز، کلات مالک، روستای اهوان و سایر روستاها در محل پارک بنیاد قلعه گنج برگزار شد.

حافظ کامرانی از خیرین و برگزار کنندگان این امر خیر گفت: ازدواج امری مقدس و مبارک در دین مبین اسلام است که زمینه آرامش و تکامل انسان را فراهم می‌کند و خیران  شهرستان همواره در کارهای عام المنفعه پیشقدم و پیشگام هستند و برگزاری جشن ازدواج ۲۵ زوج جوان توسط خیران باقیات و صالحاتی برای آنها دارد.

وی از خیران برگزار کننده این مراسم که تامین هزینه ی جهیزیه ی به ارزش سی و پنج میلیون تومان برای هر یک از زوجین را بر عهده داشتند بویژه از سید مومنی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشاگرد تقدیر کرد و ادامه داد: برگزاری چنین مراسمی، در تشویق و ترغیب جوانان به امر ازدواج بسیار اثر گذار است.

انتهای پیام/کلات گنج




ازدواج آسان ۲۵ زوج قلعه گنجی

منبع:آرمـان
? ازدواج آسان ۲۵ زوج قلعه گنجی