اروپایی ها باید تحریم ها را کاملا بردارند/ مطالبات ایران در برجام روشن و منطقی است

محمود عباس زاده مشکینی با بیان اینکه مطالبات ایران کاملا روشن و منطقی است، گفت: اروپایی ها باید تحریم ها را کاملا بردارند و مکانیزم و ساز و کاری را باید پیشنهاد دهند که ضمانت اجرایی تعهدات باشد تا در آینده کشور دیگری از برجام خارج نشود. محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با فت […]

محمود عباس زاده مشکینی با بیان اینکه مطالبات ایران کاملا روشن و منطقی است، گفت: اروپایی ها باید تحریم ها را کاملا بردارند و مکانیزم و ساز و کاری را باید پیشنهاد دهند که ضمانت اجرایی تعهدات باشد تا در آینده کشور دیگری از برجام خارج نشود.

محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به اعلام زمان آغاز مذاکرات برجامی ایران و ۴+۱گفت: مذاکرات از جایی مانده است که آمریکا از برجام به صورت یک طرفه خارج شد و آنها نه تنها به تعهدات خود در رفع تحریم ها عمل نکردند بلکه تحریم های بیشتری به جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اروپایی ها باید ساز و کاری را پیشنهاد و اتخاذ کنند که بعد از این عضوی به صورت یک طرفه از این توافق نامه خارج نشود و طبیعتا اروپایی ها باید به تعهدات خود عمل کنند و آن مهم این است که تحریم ها باید برداشته شود.

وی تأکید کرد: اروپایی ها باید تحریم ها را کاملا بردارند و مکانیزم و ساز و کاری را باید پیشنهاد دهند که ضمانت اجرایی تعهدات باشد تا در آینده کشور دیگری از برجام خارج نشود.

عباس زاده مشکینی با بیان اینکه اروپایی ها باید برای خسارات ما تصمیمی را اتخاذ کنند، اظهار کرد: ما مذاکره می کنیم که توافق کنیم و توافق می کنیم که طرفین به تعهدات خود عمل کنند؛ به این معنی که چیزی را می دهیم و چیزی را می گیریم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما بر اساس توافق، آنچه که متعهد بودیم را داده ایم و طرف مقابل به آنچه که متعهد بوده، عمل نکرده است و چک طرف مقابل برگشت خورده است.

وی با اشاره به مطلب فوق و بیان اینکه چنانچه اروپایی ها می خواهند سر میز مذاکره با ما بنشینند باید تکلیف چک برگشتی خود را مشخص کنند، خاطر نشان کرد: موضع ما کاملا روشن و مشخص است و توپ در میدان اروپایی ها است و آنها باید اقدام کنند و ما نیز مطالبات ما کاملا روشن و منطقی است.

انتهای پیام/م




اروپایی ها باید تحریم ها را کاملا بردارند/ مطالبات ایران در برجام روشن و منطقی است

منبع:آرمـان
? اروپایی ها باید تحریم ها را کاملا بردارند/ مطالبات ایران در برجام روشن و منطقی است