ارسال ۱۵ درخواست از شهرستان بم برای تدفین شهید گمنام

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: ۱۵ درخواست از شهرستان بم برای جانمایی شهید گمنام ارسال شده که فعلا یکی از درخواست ها تایید شده است. سرهنگ محمود مهدوی فرد امروز ۹ خردادماه در خصوص اعتبارات ساماندهی گلزار شهداء در بم اظهار کرد: برای ساماندهی و حفظ گلزار […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: ۱۵ درخواست از شهرستان بم برای جانمایی شهید گمنام ارسال شده که فعلا یکی از درخواست ها تایید شده است.

سرهنگ محمود مهدوی فرد امروز ۹ خردادماه در خصوص اعتبارات ساماندهی گلزار شهداء در بم اظهار کرد: برای ساماندهی و حفظ گلزار شهدای گمنام شهرستان بم یک میلیارد و دویست میلیون تومان در نظر گرفته شده که از این مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

وی افزود: مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای گلزاری شهدای دهبکری و احداث وساماندهی گلزار شهدای بروات مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مهدوی فرد با اشاره به اینکه برای مجتمع آموزش عالی و روستای قطب آباد نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده، تصریح کرد: ۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری تخصیص یافته که این مبلغ برای ۱۰ نقطه از مناطق محروم استان در نظر گرفته شده که تاکنون هیچ عملیاتی روی گلزار شهدای گمنام این مناطق صورت نگرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان اظهار کرد: ۱۴ شهید گمنام در بم دفن شده اند که از این تعداد هفت مزار شهید ساماندهی شده است.

وی افزود: ۱۵ درخواست از شهرستان بم برای جانمایی شهید گمنام ارسال شده که فعلا یکی از درخواست ها تایید شده و منتظر تاییدیه از تهران هستیم.

انتهای پیام




ارسال ۱۵ درخواست از شهرستان بم برای تدفین شهید گمنام

منبع: ایـسنا
? ارسال ۱۵ درخواست از شهرستان بم برای تدفین شهید گمنام