ارسال تجهیزات به مناطق سیل زده جنوب کرمان

وزیر کشور گفت: تجهیزات لازم برای سیل زدگان در جنوب کرمان ارسال شده و گروه‌های مهندسی سپاه و ارتش نیز در این مناطق حضور دارند. فت فتو کرمان –  احمد وحیدی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده کرمان گفت: متأسفانه حجم سیلاب بالا است و امروز با فروکش کردن جریان سیل شرایط […]

وزیر کشور گفت: تجهیزات لازم برای سیل زدگان در جنوب کرمان ارسال شده و گروه‌های مهندسی سپاه و ارتش نیز در این مناطق حضور دارند.

فت فتو کرمان –  احمد وحیدی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده کرمان گفت: متأسفانه حجم سیلاب بالا است و امروز با فروکش کردن جریان سیل شرایط برای امدادرسانی بهتر شده و روند کار سرعت بالایی گرفته است.

وزیر می گوید: باید همه مدیران و دستگاه‌ها در کنار مردم باشند و ما در کنار مردم هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که در اسرع وقت شرایط زندگی مردم عادی شود، ضمن اینکه ارزیابی مناطق خسارت دیده باید در اسرع وقت انجام و گزارش آن برای جبران خسارت‌ها به دولت داده شود.

او گفت: آب گرفتگی شدید منازل مردم یکی از مشکلات سیل اخیر بوده و  باید کار لایه روبی با سرعت بیشتر انجام شود و بدین منظور دستور لازم داده شده است.

وزیر کشور می گوید: لایه روبی رودخانه‌ها، ترمیم سیل بند‌ها و بازسازی منطقه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود، ضمن اینکه باید از تکرار چنین مشکلاتی در جنوب کرمان جلوگیری کرد.

 انتهای پیام / م 




ارسال تجهیزات به مناطق سیل زده جنوب کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ارسال تجهیزات به مناطق سیل زده جنوب کرمان