ارزیابی عملکرد ادارات میراث‌فرهنگی کرمان/رفسنجان، کهنوج و بافت برتر شدند

نذیر کرمان/کرمان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان از ارزیابی عملکرد ادارات و نمایندگی‌های این اداره‌کل در سطح استان خبر داد و گفت: شهرستان‌های رفسنجان، کهنوج و بافت رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. محمدعلی کدوری امروز ۲۶ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این ارزیابی عملکرد در شش ماهه ابتدایی سال […]

نذیر کرمان/کرمان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان از ارزیابی عملکرد ادارات و نمایندگی‌های این اداره‌کل در سطح استان خبر داد و گفت: شهرستان‌های رفسنجان، کهنوج و بافت رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

محمدعلی کدوری امروز ۲۶ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این ارزیابی عملکرد در شش ماهه ابتدایی سال و براساس فعالیت‌های انجام شده در سامانه رصد، سرمایه‌گذاری بخش گردشگری، برگزاری جشنواره و تعامل با دست‌اندرکاران مرتبط با صنعت گردشگری بوده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: ارزیابی عملکرد ادارات و نمایندگی‌های این استان هر شش ماه یکبار انجام می‌شود و امیدواریم مسئولان هر شهرستان در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی و همچنین سرمایه‌گذاری کوشاتر عمل کنند.

او ادامه داد: در ارزیابی عملکرد باید از فرمانداران و مدیران مرتبط با صنعت گردشگری شهرستان‌های رفسنجان، کهنوج، رودبار، قلعه‌گنج، فاریاب، جازموریان و بافت تشکر کرد چراکه سه حوزه بزرگ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را در اولویت برنامه خود قرار داده و اعتباراتی را نیز به این موضوع اختصاص می‌دهند.

کدوری خاطرنشان کرد: هریک از شهرستان‌های استان کرمان دارای ویژگی‌های خاص و منحصربفردی است که هر کدام از مدیران باید براساس این ظرفیت‌ها، جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف تاریخی، طبیعی و فرهنگی تعریف کنند تا بتوان به بهترین شکل آن منطقه را به مردم و گردشگران معرفی نمود.

انتهای پیام




ارزیابی عملکرد ادارات میراث‌فرهنگی کرمان/رفسنجان، کهنوج و بافت برتر شدند

منبع: ایـسنا
? ارزیابی عملکرد ادارات میراث‌فرهنگی کرمان/رفسنجان، کهنوج و بافت برتر شدند