ارزش معاملات الکترونیکی کرمان رشد ۵۶ درصدی دارد

رئیس مرکز تجارت‌الکترونیک وزارت صمت، ارزش معاملات تجاری استان کرمان در سال گذشته را ۳۱۰ هزار میلیارد ریال با ۵۶ درصد رشد اعلام کرد. به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛ امین کلاهدوزان در نشست تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتال افزود: رویکرد تجارت الکترونیک تاکنون به صورت متمرکز پیگیری می‌شده و ۴۴ درصد شرکت‌های حوزه تجارت […]

رئیس مرکز تجارت‌الکترونیک وزارت صمت، ارزش معاملات تجاری استان کرمان در سال گذشته را ۳۱۰ هزار میلیارد ریال با ۵۶ درصد رشد اعلام کرد.

به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛ امین کلاهدوزان در نشست تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتال افزود: رویکرد تجارت الکترونیک تاکنون به صورت متمرکز پیگیری می‌شده و ۴۴ درصد شرکت‌های حوزه تجارت الکترونیک در تهران مستقر هستند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های کشوری افزود: تجارت الکترونیک تک بخشی نیست و وزارتخانه‌ها و نهادهای متعددی در آن دخیل هستند.

رئیس مرکز تجارت الکترونیک وزارت صمت ادامه داد: تعداد کل تراکنش‌های تجارت الکترونیک نیز در استان کرمان رشد ۱۱ درصدی را در سال گذشته نشان می‌دهد.
وی بیان کرد: در سطح معاملات الکترونیکی دولتی هم کرمان به لحاظ مبلغ و تعداد رشد داشته است.

کلاه‌دوزان بیان کرد: در ۶ ماهه اول امسال ارزش معاملات الکترونیکی استان کرمان با ۱۲۵ درصد رشد، ۲۵ هزار میلیارد تومان بوده اما در مجموع ۲ درصد سهم کل کشور را دارد.

وی گفت: در اکثر شاخص‌های تجارت الکترونیک، استان کرمان از متوسط کشور بالاتر و رشد قابل توجهی دارد و می‌تواند ارزش معاملات خود را به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان برساند.

بخش خصوصی استان کرمان همیشه پیشتاز و رو به جلو بوده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این نشست با اشاره به اینکه بخش خصوصی این استان همیشه پیشتاز و رو به جلو بوده است، گفت: مجموعه فعالیت‌های کرمان را با تیم اقتصادی پیش می‌بریم.

امیر حسن‌زاده بیان کرد: اتاق بازرگانی کرمان به نوعی اتاق فکر استان است و در نشست‌های تخصصی از گروه‌های مختلف و صاحبان ایده و اندیشه استفاده می‌کند.

معاون اقتصادی استاندار کرمان تصریح کرد: این استان به واسطه وسعت و ظرفیت‌ها، در حوزه‌های مختلف پایلوت کشوری بوده و اکثر الگوهای تهیه شده در استان به عنوان کشوری مطرح و گسترش می‌یابند.

حسن‌زاده بیان کرد: در تجارت الکترونیک شرکت‌های خصوصی باید پیشگام باشند.

منبع: نذیر کرمان
انتهای خبر/ طهماسبی

 




ارزش معاملات الکترونیکی کرمان رشد ۵۶ درصدی دارد

منبع:آرمـان
? ارزش معاملات الکترونیکی کرمان رشد ۵۶ درصدی دارد