اردوی یک روزه ویزیت رایگان بیماران در مناطق صعب‌العبور روستای امجز عنبرآباد برگزار شد

اردوی جهادی یک روزه به همت شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد بجهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق کوهستانی و صعب العبور در روستای امجز از توابع بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد برگزار شد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد، به منظور […]

اردوی جهادی یک روزه به همت شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد بجهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق کوهستانی و صعب العبور در روستای امجز از توابع بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد، به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق کوهستانی و صعب‌العبور اردوی جهادی یک روزه توسط شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد، در روستای امجز از توابع بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

 
در این اردوی جهادی که متشکل از پزشک،ماما،دارویار،تیم سیاری و تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد حضور داشتند، به صورت رایگان خدمات بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف را ارائه کردند.
 
مسئولین و کارشناسان واحدهای بهداشتی این شبکه نیز با حضور در این اردوی یک روزه، خدماتی همچون مراقبت‌های کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان نمونه برداری آب توسط کارشناس بهداشت محیط، مشاوره باروری سالم و اهدای داروها و مکمل‌های بهداشتی، اندازه‌گیری قد، وزن، فشارخون و قندخون، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه، مشاوره مامایی و بهداشت زنان،آموزش درخصوص بیماریهای واگیر توسط کارشناس واحد بیماریهای واگیر انجام دادند.
 
در این اردوی جهادی، ویزیت پزشک، خدمات تزریقات و توزیع دارو دربین بیماران به صورت رایگان نیز انجام شد.





اردوی یک روزه ویزیت رایگان بیماران در مناطق صعب‌العبور روستای امجز عنبرآباد برگزار شد

منبع:آرمـان
? اردوی یک روزه ویزیت رایگان بیماران در مناطق صعب‌العبور روستای امجز عنبرآباد برگزار شد