اردوی راهیان نور دانش‌آموزی کرمان از ۱۵ آبان‌ ماه آغاز می شود

کرمان- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان گفت: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی استان کرمان از ۱۵ آبان‌ ماه آغاز می شود. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی در این جلسه با بیان اینکه برگزاری اردوی […]

کرمان- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان گفت: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی استان کرمان از ۱۵ آبان‌ ماه آغاز می شود.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی در این جلسه با بیان اینکه برگزاری اردوی راهیان نور، بزرگترین برنامه فرهنگی در سطح کشور است که با همکاری و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف اجرایی می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته استان کرمان توانست با اعزام بیش از ۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور، رتبه برتر کشور را به خود اختصاص دهد.

وی خاطر نشان کرد: در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس شهدای ما، جنگ را به یک مدرسه تربیتی تبدیل کردند و از یک عرصه سخت و خشن، یک مدرسه نرم و ایجاد کردند که آموزه‌های فراوانی بدنبال داشت.

رضایی گفت: بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس تداوم راه شهدا و استمرار راه امام و رهبری است که تبدیل به راهیان نور می‌شود و ارزش‌های معرفتی فراوانی بدنبال دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان پیوند راهیان نور با سفرهای پیشرفت را یک جریان هویت ساز برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از توطئه‌هایی که دشمن برای ایران اسلامی در سر دارد، مأیوس کردن نسل جوان ما است که راه خنثی ساختن آن نیز نمایش دقیق پیشرفت چند دهه انقلاب اسلامی است.

رضا رضایی خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت دانش آموزی سبب هویت آفرینی برای نسل نوجوان و جوان جامعه امروز ما خواهد شد.

بر پایه این گزارش: جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان کرمان شامگاه شنبه ۲۹ مهرماه جاری با حضور فرمانده سپاه ثارالله کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و اعضای کارگروه‌های استانی برگزار شد.

کد خبر ۵۹۱۸۲۷۹




اردوی راهیان نور دانش‌آموزی کرمان از ۱۵ آبان‌ ماه آغاز می شود

منبع: مــهر
? اردوی راهیان نور دانش‌آموزی کرمان از ۱۵ آبان‌ ماه آغاز می شود