اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد + تصاویر‌

گروه استان‌ها – در اردوی جهادی پزشکی و دندان پزشکی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام در بخش گلباف به ۶۰۰ بیمار خدمات رایگان ارائه شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، اردوی جهادی پزشکی و دندان پزشکی به همت ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام در روستاهای کشیت، […]

گروه استان‌ها – در اردوی جهادی پزشکی و دندان پزشکی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام در بخش گلباف به ۶۰۰ بیمار خدمات رایگان ارائه شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، اردوی جهادی پزشکی و دندان پزشکی به همت ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام در روستاهای کشیت، نسک و حرمک بخش گلباف برگزار شد.

سرهنگ حمیدرضا حسینخانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام با اشاره به جزئیات برگزاری این اردوی جهادی اظهار داشت: در این اردوی جهادی که به مدت دو روز در روستای کشیت برگزار شد به اهالی روستاهای کشیت، نسک و حرمک به صورت رایگان در بخش‌های دندان پزشکی، پزشک عمومی و مامایی خدمات رسانی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام افزود: طی مدت دو روز تعداد ۲۱ دندان پزشک، ۲ پزشک عمومی و یک ماما با روحیه و تفکر بسیجی و جهادی در این اردوی جهادی حضور داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: تیم‌های دندان پزشکی با در اختیار داشتن دو کامیونت و دو یونیت سیار دندان پزشکی که با همت دانشگاه علوم پزشکی کرمان مهیا شده بود طی دو روز تعداد ۳۰۰ بیمار را در زمینه‌های ترمیم، جرم‌گیری، کشیدن دندان و فیشورسیلانت کودکان تحت درمان قرار دادند.

جانشین سپاه استان کرمان‌: روحیه بسیجی شهید سلیمانی داعش را به نابودی کشاند
فرمانده سپاه استان کرمان: مشکل آب شرب روستاهای استان کرمان تا پایان سال ۱۴۰۱ حل می‌شود‌
امام جمعه کرمان: امروز شاهد جلوه‌های مختلفی از اقتدار نظام در عرصه‌های جهانی هستیم

 

حسینخانی ادامه داد: پزشکان عمومی و مامایی نیز در این اردوی دو روزه با ویزیت ۳۰۰ نفر بیمار و تجویز دارو به صورت رایگان به مردم سه روستای بخش گلباف خدمات رسانی کردند.

وی در پایان ضمن تقدیر از پزشکان حاضر در این اردوی جهادی و دانشگاه علوم پزشکی کرمان، عنوان کرد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مردم عزیزمان در این امر شایسته بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان برآورد می‌شود و حدود ۱۵ میلیون تومان دارو و وسایل پزشکی به صورت رایگان در اختیار بیماران و مراجعین قرار گرفته است.

استان کرمان , گروه‌های جهادی , پزشک ,

استان کرمان , گروه‌های جهادی , پزشک , استان کرمان , گروه‌های جهادی , پزشک , استان کرمان , گروه‌های جهادی , پزشک ,

انتهای پیام/۵۱۱/ش




اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد + تصاویر‌

منبع:تسنــیم
? اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد + تصاویر‌