اردوی جهادی سلامت محور بسیج در گلباف برگزار شد

همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) و با همت حوزه امام حسین(ع) ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) و پایگاه حضرت مریم خواهران، اردوی جهادی پزشکی سلامت محور در گلباف برگزار شد. به گزارش فت فتو؛ حمیدرضا حسینخانی گفت: اردوی جهادی سلامت محور که به همت جهادگران  و حوزه امام حسین(ع) ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) و پایگاه حضرت مریم خواهران به […]

همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) و با همت حوزه امام حسین(ع) ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) و پایگاه حضرت مریم خواهران، اردوی جهادی پزشکی سلامت محور در گلباف برگزار شد.

به گزارش فت فتو؛ حمیدرضا حسینخانی گفت: اردوی جهادی سلامت محور که به همت جهادگران  و حوزه امام حسین(ع) ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) و پایگاه حضرت مریم خواهران به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در اردوی جهادی یک روزه برگزارشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام افزود: این اکیپ شامل  پزشک، کارشناسان بهداشت خانواده، پیشگیری و مبارزه با بیماری ها و بهداشت محیط و حرفه ای، واکسیناسیون و دارویار و سایر نیروهای جهادی تیم را جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی همراهی کردند. 

وی ادامه داد: بیماریابی و ویزیت، بیماران فشار خون و آموزش همراه با داروی رایگان در این اردوی جهادی انجام شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام ضمن تقدیر از پزشکان حاضر در این اردوی جهادی خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی علاوه بر خدمان بهداشتی ودرمانی( ویزیت،دارو، آموزش ومشاوره) رایگان توسط پزشک و کارشناسان، بسته‌های فرهنگی در بین خانواده ها توزیع شده است.


انتهای پیام/ تاج الدینی




اردوی جهادی سلامت محور بسیج در گلباف برگزار شد

منبع:آرمـان
? اردوی جهادی سلامت محور بسیج در گلباف برگزار شد