اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی باید راه‌اندازی شود

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه برگزاری اردوهای راهیان مکتب حاج قاسم باید راه اندازی شود، افزود: تنها نباید به ایام سالگرد بسنده کنیم و باید برای مکتب حاج قاسم هر روز برنامه داشته و دانش آموزان، دانشجوها و … را درگیر کنیم. سردار نظری امروز ششم مهرماه در جلسه ستاد […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه برگزاری اردوهای راهیان مکتب حاج قاسم باید راه اندازی شود، افزود: تنها نباید به ایام سالگرد بسنده کنیم و باید برای مکتب حاج قاسم هر روز برنامه داشته و دانش آموزان، دانشجوها و … را درگیر کنیم.

سردار نظری امروز ششم مهرماه در جلسه ستاد ترویج مکتب حاج قاسم در کرمان، با اشاره به برنامه ریزی دشمن علیه حاج قاسم سلیمانی و ارزش های انقلاب اظهار کرد: باید به صورت جدی و در طول سال برنامه های مکتب حاج قاسم را اجرا کنیم و تنها محدود به ایام سالگرد شهادت نباشد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری اردوهای راهیان مکتب حاج قاسم باید راه اندازی شود، افزود: تنها نباید به ایام سالگرد بسنده کنیم و باید برای مکتب حاج قاسم هر روز برنامه داشته و دانش آموزان، دانشجوها و … را درگیر کنیم.

نظری تصریح کرد: با فعالیت مکتب و تداوم برنامه ها در ایام سال دشمن نمی تواند جوانان را در راستای اهداف خود جلو ببرد و نباید غلفت کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در بحث زیرساخت ها و تامین زمین برای ساخت اقامتگاه باید در استان همکاری صورت بگیرد، گفت: طرح جامع گلزار شهداء نیز با همکاری شهرداری و معاونت عمرانی استانداری برای ایجاد زیرساخت ها و مسائل ترافیکی دارد پیش می رود.

براساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: شهید سلیمانی محصول نظام اسلامی و تربیت شده امامین انقلاب است و مکتب حاج قاسم توانسته مکتب جهانی باشد و تشنگان آن در کل جهان اسلام هستند.

وی با بیان اینکه ترویج مکتب شهید سلیمانی، مطالبه مقام معظم رهبری است و این مسائل وظیفه ما را بسیار سنگین می کند تصریح کرد: حوزه پژوهش می تواند بخشی از این رسالت را به خوبی انجام دهد و بحث های تبلیغی و ترویجی مکتب حاج قاسم باید فعال عمل کنند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: یکی از سرچشمه های مکتب حاج قاسم کرمان و زادگاه شهید سلیمانی است، لذا باید درخشش این استان در این حوزه بیش از همه باشد و رسالت خود نسبت به نسل های آینده را به بهترین وجه انجام بدهد.

انتهای پیام




اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی باید راه‌اندازی شود

منبع: ایـسنا
? اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی باید راه‌اندازی شود