اردوهای جهادی بستری مناسب برای تربیت مدیران انقلابی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب گفت: اردوهای جهادی بهترین بستر برای تربیت مدیران جهادی و انقلابی است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، در روزهای پایانی سال گروه‌های جهادی فعالیت های چشمگیری در مناطق محروم به ویژه در رودبارجنوب داشته اند.     گروه جهادی شهدای امنیت که فعالیت خود را در روستا‌های […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب گفت: اردوهای جهادی بهترین بستر برای تربیت مدیران جهادی و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، در روزهای پایانی سال گروه‌های جهادی فعالیت های چشمگیری در مناطق محروم به ویژه در رودبارجنوب داشته اند.

 
 
گروه جهادی شهدای امنیت که فعالیت خود را در روستا‌های آب حيات و چاه شولیان آغاز کرده است، در حوزه عمرانی اقدام به سرامیک ‌کاری و ساخت کرسی مسجد روستای آب حيات و احداث سرویس بهداشتی مسجد است و در حوزه فرهنگی طلاب خواهر در حال فعالیت د روستای چاه شولیان هستند.
 
اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در حاشیه بازدید از گروه جهادی شهدای امنیت رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار فت فتو اظهار کرد: اردوهای جهادی به گونه‌ای برنامه ریزی می‎‌شود که تمام فعالیت‌ها با پیوست فرهنگی باشد و در کنار اقدامات عمرانی کار فرهنگی نیز انجام می‌پذیرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبارجنوب اظهار کرد: ۵۰ نفر از بسیجیان و طلاب جهادگر به مدت ده روز با همکاری سپاه رودبارجنوب جهت خدمت رسانی به مردم روستا‌های رودبار جنوب در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، مشاوره تحصیلی و خانواده و عمرانی مشغول به فعالیتند.
 
 
وی افزود: این اردوی جهادی شامل آموزشی از جمله امور فرهنگی، دوره‌های قرآنی، احکام و عمرانی در روستا‌های آب حيات و چاه شولیان از توابع بخش مرکزی رودبار جنوب  است.
 
حاجب با اشاره به وظایف اصلی نسل سوم انقلاب یاد آور شد: جوانان با شرکت در این اردوها به خودسازی درونی پرداخته و در کنار آن توانایی خود برای سازندگی کشور را نیز محک می‌زنند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که شرکت در اردوهای جهادی موجب آشنایی با متن مردم و مشکلات و معضلات جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: به این دلیل که اکثر جهادگران را جوانان تشکیل می‌دهند در این راستا اردوهای جهادی بهترین بستر برای تربیت مدیران انقلابی است.
 
 انتهای خبر/پورحیدر 
 
 




اردوهای جهادی بستری مناسب برای تربیت مدیران انقلابی است

منبع:آرمـان
? اردوهای جهادی بستری مناسب برای تربیت مدیران انقلابی است