ارتقای ساختار قضایی حوزه شهرستان جازموریان ضروری است

کرمان- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: ارتقای ساختار قضایی حوزه شهرستان جازموریان از دادگاه به دادگستری و همچنین راه اندازی دادسرای عمومی و انقلاب ضروری است. به گزارش نذیر کرمان، حجت السلام والمسلمین ابراهیم حمیدی صبح دوشنبه در نشست با امام جمعه، رئیس دادگاه بخش و فرماندار شهرستان جازموریان افزود: بایستی زیرساخت‌های اقتصادی، امنیتی […]

کرمان- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: ارتقای ساختار قضایی حوزه شهرستان جازموریان از دادگاه به دادگستری و همچنین راه اندازی دادسرای عمومی و انقلاب ضروری است.

به گزارش نذیر کرمان، حجت السلام والمسلمین ابراهیم حمیدی صبح دوشنبه در نشست با امام جمعه، رئیس دادگاه بخش و فرماندار شهرستان جازموریان افزود: بایستی زیرساخت‌های اقتصادی، امنیتی و عمرانی جازموریان بوسیله دستگاه‌های متولی توسعه و تقویت شود.

رئیس شورای قضائی استان کرمان ضمن تاکید بر ارتباط مستقیم محرومیت زدایی و امنیت تصریح کرد: فقرزدایی و امنیت آفرینی دو روی یک سکه هستند و لازم است نهادهای حاکمیتی به شهرستان‌های محروم از جمله جازموریان عنایت ویژه و خاص داشته باشند.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان بر ارتقای تشکیلات و مراجع نظامی، انتظامی و امنیتی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: با وجود جرایم خشن در این حوزه قضائی بایستی هر چه سریع‌تر نسبت به استقرار نیروهای انتظامی و پلیس‌های تخصصی در این شهرستان اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اتخاذ تصمیمات واحد در زمینه امنیت را در مؤلفه محرومیت زدایی مؤثر دانست و خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های حاکمیتی جازموریان با دادگاه قضائی شهرستان شد.

حجت السلام حمیدی در بخش دیگر سخنان خود لازمه آبادانی یک منطقه را سیستم قضائی قوی عنوان کرد و گفت: با توجه به مسائل امنیتی خاص، قاچاق سوخت و اتباع بیگانه و … احداث دادسرا و تقویت نیروهای قضائی و کادر اداری در شهرستان جازموریان بسیار حائز اهمیت است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: دستگاه قضائی و انتظامی بایستی از ظرفیت ریش سفیدان و بزرگان طوایف در تأمین امنیت و صلح و آشتی نهایت استفاده را داشته باشند و خیلی از مسائل با ورود سران طوایف حل و فصل خواهد شد.

کد خبر ۵۹۳۷۵۲۵




ارتقای ساختار قضایی حوزه شهرستان جازموریان ضروری است

منبع: مــهر
? ارتقای ساختار قضایی حوزه شهرستان جازموریان ضروری است