ارتش در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند/ ارتش مفتخر به روحیه مردم‌داری است

استاندار کرمان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند، روحیه مردمی بودن از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند در در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد ارتش در استان کرمان با قدردانی از خدمات نیروهای نظامی و ارتش در استان گفت: ارتش جمهوری اسلامی […]

استاندار کرمان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند، روحیه مردمی بودن از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند در در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد ارتش در استان کرمان با قدردانی از خدمات نیروهای نظامی و ارتش در استان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند و در همه بحران‌ها در کنار مردم بوده است.

او روحیه مردمی بودن را از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروهای مردمی، معتقد، حرفه‌ای و محبوب در بین مردم جایگاه دارند.

استاندار کرمان، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا را از نیروهای الگو معرفی کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

زینی‌وند همچنین به حضور موثر ارتش در مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: نیروهای ارتش طی دو سال گذشته عملیاتی و میدانی در مقابله با کرونا حضور داشتند.

استاندار کرمان ابراز داشت: ارتش این روزها ماموریت‌های بسیار سخت در جنوب شرق و شرق کشور با توجه به پیچیدگی اوضاع دارد و راهی نداریم به غیر از اینکه در اوج آمادگی باشیم.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق نیز در این جلسه گفت: ارتش در همه صحنه‌ها افتخار حضور کنار مردم را دارد و در وقایع و بحران‌های مختلف و در عمل این مسئله را ثابت کرده است.

او افزود: ارتش جمهوری اسلامی ۷۰۰ کیلومتر خطوط مرزی را تحویل گرفته و رصد اوضاع را در دست دارد. تحرکات مرزی کاملا زیر نظر هستند و تذکرات لازم را نیز به بر هم زنندگان امنیت و آرامش میهن اسلامی داشته‌ایم.

امیر غلامعلیان در پایان با تبریک هفته دولت، از زحمات مجموعه استانداری کرمان تشکر کرد.




ارتش در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند/ ارتش مفتخر به روحیه مردم‌داری است

منبع:بــرنا
?
ارتش در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند/ ارتش مفتخر به روحیه مردم‌داری است