ارتباط حداکثری بین صنایع بزرگ و کوچک کرمان شکل می‌گیرد

کرمان- رئیس سازمان صمت استان گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه و با پیگیری  مسئولین ارتباط صنایع بزرگ و کوچک استان شکل گرفته است، اکنون درنظر داریم طبق برنامه هفتم این ارتباط به اوج خود برسد. مهدی حسینی نژاد در گفتگو با نذیر کرمان، با اشاره به شکل گیری ظرفیت مناسب صنایع پایین دستی استان […]

کرمان- رئیس سازمان صمت استان گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه و با پیگیری  مسئولین ارتباط صنایع بزرگ و کوچک استان شکل گرفته است، اکنون درنظر داریم طبق برنامه هفتم این ارتباط به اوج خود برسد.

مهدی حسینی نژاد در گفتگو با نذیر کرمان، با اشاره به شکل گیری ظرفیت مناسب صنایع پایین دستی استان در طی برنامه ششم توسعه، گفت: در برنامه هفتم توسعه محورهایی در خصوص ارتباط صنایع بزرگ و صنایع کوچک تدوین شده و اعتقاد داریم که صنایع کوچک و متوسط در استان می‌توانند بیشترین نقش در اقتصاد کشور را داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از توسعه صنایع پایین دستی در استان چیست؟ گفت: استان کرمان به عنوان بهشت معادن شناخته می‌شود و دارای یک ظرفیت خدادادی است اما یک حلقه مفقوده بسیار بزرگ به نام صنایع کوچک و متوسط برای استفاده مناسب از این نعمت‌های خدادادی همواره مورد توجه بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: در راستای توسعه پایدار استان، و براساس برنامه ششم توسعه، ایجاد صنایع فرآوری و مادر در دستور کار قرار گرفت و زمینه فرآوری معادن استان فراهم شد و امروزه خوشبختانه بیش از ۵۰ درصد کنستانتره کشور در استان کرمان تولید می‌شود.

حسینی نژاد گفت: در این رابطه بیش از ۳۷ درصد گندله کشور و بیش از ۳۰ درصد فعالیت‌های فولادی در استان در قالب واحدهای صنایع فرآوری در حوزه سنگ آهن، که از پتانسیل‌های بزرگ استان محسوب می‌شود، شکل گرفته است.

وی با اشاره به پیگیری‌های مسئولین استان، در زمینه ارتباط صنایع بزرگ و کوچک گفت: دنبال این هستیم که ارتباط صنایع بزرگ و کوچک استان هر چه سریع‌تر شکل بگیرد تا در پایان برنامه هفتم شاهد آن باشیم که این ارتباط به اوج خود رسیده باشد.

کد خبر ۵۹۰۶۴۳۱




ارتباط حداکثری بین صنایع بزرگ و کوچک کرمان شکل می‌گیرد

منبع: مــهر
? ارتباط حداکثری بین صنایع بزرگ و کوچک کرمان شکل می‌گیرد