اربعین، میعادگاه عاشقان و عارفان اهل بیت (ع) است

امام جمعه فهرج گفت: اربعین، میعادگاه عاشقان، عارفان و دلسوختگان اهل بیت علیهم‌السلام است. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ صبح امروز جلسه ستاد اربعین شهرستان فهرج در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی در این جلسه گفت: اربعین میعادگاه عاشقان، عارفان و دلسوختگان اهل بیت علیهم‌السلام و همچنین میقات و […]

امام جمعه فهرج گفت: اربعین، میعادگاه عاشقان، عارفان و دلسوختگان اهل بیت علیهم‌السلام است.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ صبح امروز جلسه ستاد اربعین شهرستان فهرج در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی در این جلسه گفت: اربعین میعادگاه عاشقان، عارفان و دلسوختگان اهل بیت علیهم‌السلام و همچنین میقات و لشکرگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه برای تحقق و آمادگی حکومت جهانی اسلام در عصر حاضر است.

 
وی تأکید کرد: هر چه می توانیم باید این مسیر و این راه را تقویت کنیم.
 
امام جمعه فهرج همچنین بر استفاده از تمام ظرفیت شهرستان برای برپایی موکب پذیرایی از زوار اربعین حسینی تاکید و بیان کرد: این کار یک حرکت عاشقانه است و هرکس می خواهد به کاروان امام حسین علیه‌السلام بپیوندد برای خدمت زائرین کربلا، وارد میدان شود.

همچنین فرماندار فهرج در این جلسه، ضمن تشکر از زحمات مسئولان در دهه اول محرم، از «حیاتناالحسین» بعنوان شعار امسال اربعین نام برد و گفت: شهرستان برای برگزاری مراسم اربعین و ارائه خدمت به زائرین حسینی باید آمادگی لازم را داشته باشد.

 
رئیس ستاد اربعین شهرستان فهرج با بیان اینکه خدمت به زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) یک افتخار است افزود: کمیته‌های مختلف ستاد اربعین نسبت به تمهیدات لازم در حوزه شرح وظایف خود اقدام کنند.
 
سعیدنیا از مسئولان خواست در راستای آماده‌سازی موکب در ورودی شهر فهرج که با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه برپا می‌شود، به تشکل‌های مردمی کمک کنند.
 
فرماندار فهرج همچنین بر اجرای دقیق مصوبات این جلسه در راستای برگزاری هر چه بهتر مراسم اربعین حسینی تأکید کرد.
 انتهای خبر/عباسزاده
 




اربعین، میعادگاه عاشقان و عارفان اهل بیت (ع) است

منبع:آرمـان
? اربعین، میعادگاه عاشقان و عارفان اهل بیت (ع) است