اراده قوی ریشه محرومیت را خشکاند

عاطفه بامری‌نژاد دانشجو پزشکی دانشگاه اصفهان که از بانوان موفق و نخبه شهرستان جازموریان است که با اراده قوی خود ریشه محرومیت را خشکاند و به عضو فدراسیون بین‌المللی مخترعان جهان شد. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ عاطفه بامری‌نژاد دانشجو پزشکی دانشگاه اصفهان و فرزند جازموریان عضو فدراسیون بین‌المللی مخترعان جهان […]

عاطفه بامری‌نژاد دانشجو پزشکی دانشگاه اصفهان که از بانوان موفق و نخبه شهرستان جازموریان است که با اراده قوی خود ریشه محرومیت را خشکاند و به عضو فدراسیون بین‌المللی مخترعان جهان شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ عاطفه بامری‌نژاد دانشجو پزشکی دانشگاه اصفهان و فرزند جازموریان عضو فدراسیون بین‌المللی مخترعان جهان (IFIA) شد.

فاطمه و عاطفه بامری‌نژاد خواهران دوقلو اهل جازموریان شهرستان رودبار جنوب که رتبه ۳۷ و ۸۸ کنکور سراسری تجربی سال ۱۳۹۵ را کسب کردند و در حال حاضر دانشجو پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند.

آن‌ها متولد سال ۱۳۷۶ از جمله دختران این مرز و بوم هستند که از روستای حیدرآباد جازموریان شهرستان رودبار جنوب توانسته‌اند به خوبی فعل «خواستن» را صرف کند و در رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قبول شوند و در آینده خیلی نزدیک به یک پزشک حاذق تبدیل و به منطقه خود خدمت کنند.

عاطفه بامری‌نژاد دانشجو سال آخر پزشکی اصفهان و فاطمه بامری‌نژاد دانشجو سال آخر لیسانس بیولوژی سلولی و مولکولی از دانشگاه اصفهان و دانشجو ارشد آموزش پزشکی دانشگاه شهید بهشتی هستند.

عاطفه بامری نژاد دانشجو پزشکی دانشگاه اصفهان با ثبت اختراعات خود در رشته پزشکی عضو سازمان جهانی شد.

ایفیا سازمان جهانی غیردولتی در حوزه اختراعات و ابتکارات است که در سال ۱۹۶۸ با هدف ایجاد بستر مناسب بین‌المللی برای حمایت از مخترعان تاسیس شد.

ماموریت ایفیا توسعه خلق دانش، ترویج فرهنگ نوآوری و تسهیل فرایند تبدیل ایده به ثروت است.

اهداف و فعالیت‌ها

این فدراسیون عضو ناظر و مشاور «سازمان کنفرانس‎ها و پیشرفت‎های ملل متحد» (UNCTAD)، و عضو و ناظر «سازمان ثبت اختراعات اروپا» (EPO) است، و مهم‎ترین سازمان حمایتی برای مخترعان جهان زیر نظر «سازمان مالکیت فکری ملل متحد» (WIPO) و عضو سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) و عضو ویژه اتحاد برای نوآوری اتحادیه اروپا (EAI) به شمار می‎‌آید.

منبع: رودبار ما

انتهای خبر/پورحیدر




اراده قوی ریشه محرومیت را خشکاند

منبع:آرمـان
? اراده قوی ریشه محرومیت را خشکاند