ارائه خدمات شماره گذاری به ۱۲ هزار وسیله نقلیه در کرمان

کرمان- فت فتو- رییس پلیس راهور کرمان گفت: از ابتدای سال جاری به بیش از ۱۲ هزار وسیله نقلیه در این استان خدمات شماره گذاری ارائه شده است. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل خوشوقت با ابراز نگرانی از افزایش بی شمار وسایل نقلیه با توجه […]

کرمان- فت فتو- رییس پلیس راهور کرمان گفت: از ابتدای سال جاری به بیش از ۱۲ هزار وسیله نقلیه در این استان خدمات شماره گذاری ارائه شده است.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل خوشوقت با ابراز نگرانی از افزایش بی شمار وسایل نقلیه با توجه به نوع معابر و زیرساخت های درون شهری استان کرمان، افزود: این افزایش آمار همه ساله اتفاق می افتد در حالی که طی سالیان اخیر هیچ اتفاق خاصی در زمینه اصلاح هندسی معابر بویژه در هسته مرکزی شهرها و مراکز پرتردد رخ نداده است.

وی تصریح کرد: پلیس برای کنترل ترافیک و تصادفات توان معینی دارد و افزایش بی رویه وسایل نقلیه بدون درنظر داشتن زیرساخت ها و عدم استفاده از تجهیزات هوشمند و مکانیزه در کنترل ترافیک بسیار نگران کننده است.

رییس پلیس راهور کرمان با اشاره به تراکم بی سابقه متقاضیان گواهینامه آئین نامه های رانندگی، افزود: پلیس راهور این استان با افزایش توان عملیاتی برای ارائه خدمات به هم استانی های عزیز تاکنون به بیش از چهاررهزار نفر متقاضی، اخذ انواع گواهینامه های رانندگی خدمات ارائه و آزمون های تئوری و عملی گرفته شده است.

سرهنگ خوشوقت گفت: در آزمون های تئوری و عملی اخذ شده بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر  موفق به دریافت گواهینامه و به جمعیت رانندگان در استان کرمان اضافه شده اند.

وی در پایان به اهمیت کار مدیران و مربیان آموزشگاه های رانندگی اشاره و عنوان کرد:این افراد با آموزش صحیح خود به کارآموزان نقش مهمی در چرخه ترافیک و تصادفات دارند و باید به آنها، اعتماد به نفس داده و تذکر دهند که احتیاط و خونسردی در رانندگی نشانه ترس یا کم تجربگی راننده نیست بلکه نشانه ی توانایی و آگاهی های یک فرد در هنگام رانندگی است.




ارائه خدمات شماره گذاری به ۱۲ هزار وسیله نقلیه در کرمان

منبع: ایرنـا
? ارائه خدمات شماره گذاری به ۱۲ هزار وسیله نقلیه در کرمان