ارائه خدمات رایگان دامپزشکی شهربابک در دهه فجر

به مناسبت ایام الله دهه فجرشبکه دامپزشکی شهرستان شهرباباک خدمات رایگانی را به روستاییان و دامداران ارائه می‌کند. فت فتو کرمان –  مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: خدمت به جامعه محروم روستائی یکی از افتخارات مجموعه دامپزشکی بوده بنابراین به همین منظور و برابر هماهنگی‌های صورت گرفته، شبکه‌های دامپزشکی شهرستان با اعزام اکیپ‌های […]

به مناسبت ایام الله دهه فجرشبکه دامپزشکی شهرستان شهرباباک خدمات رایگانی را به روستاییان و دامداران ارائه می‌کند.

فت فتو کرمان –  مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: خدمت به جامعه محروم روستائی یکی از افتخارات مجموعه دامپزشکی بوده بنابراین به همین منظور و برابر هماهنگی‌های صورت گرفته، شبکه‌های دامپزشکی شهرستان با اعزام اکیپ‌های واکسیناسیون و درمانی به روستا‌های کمتر توسعه یافته به صورت رایگان دام‌های سبک و سنگین دامداران منطقه را علیه بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و حیوان مایه کوبی می‌کند.

او می‌گوید: برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی با موضوع بیماری‌های مشترک در گروه‌های هدف روستا‌های سهراب و دهج، واکسیناسیون رایگان طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل در سراسر شهرستان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

اسدی در ادامه از ویزیت رایگان دام‌ها در روز‌های ۱۴ و ۱۹ بهمن خبر داد و گفت: عملیات درمانی در روز‌های تعیین شده به صورت کاملا رایگان در شبکه دامپزشکی انجام خواهد شد.

او از ارائه مشاوره و ویزیت رایگان در طی روز ۱۳ بهمن در روستای آبدر و روز ۱۷ بهمن در روستای آفکوییه خبر و روز ۲۰ بهمن در روستای مسینان توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی خبر داد.
انتهای پیام/ح




ارائه خدمات رایگان دامپزشکی شهربابک در دهه فجر

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ارائه خدمات رایگان دامپزشکی شهربابک در دهه فجر