ارائه خدمات درمانگاه هلال احمر کرمان به ۴۰۰۰ زائر در نجف

نذیر کرمان/کرمان مدیر درمانگاه هلال احمر استان کرمان واقع در هتل بستان به راه‌اندازی و فعالیت این درمانگاه از سوم شهریورماه جاری در نجف اشرف اشاره و اظهار کرد: تاکنون قریب به ۴۰۰۰ زائر از خدمات این درمانگاه بهره‌مند شدند. یوسف سلیمانی با اعلام این مطلب اظهار کرد: تیم پزشکی و امدادی شامل ۳۵ پزشک […]

نذیر کرمان/کرمان مدیر درمانگاه هلال احمر استان کرمان واقع در هتل بستان به راه‌اندازی و فعالیت این درمانگاه از سوم شهریورماه جاری در نجف اشرف اشاره و اظهار کرد: تاکنون قریب به ۴۰۰۰ زائر از خدمات این درمانگاه بهره‌مند شدند.

یوسف سلیمانی با اعلام این مطلب اظهار کرد: تیم پزشکی و امدادی شامل ۳۵ پزشک و پیراپزشک و ۱۲ امدادگر اعزامی از سوی جمعیت هلال احمر استان کرمان از سوم شهریورماه جاری در این درمانگاه جهت ارائه خدمات درمانی و امدادی مستقر شده‌اند.  

وی با اشاره به ویزیت ۱۸۶۶ نفر توسط پزشکان عمومی و متخصص افزود: همچنین ۲۰۶۸ نفر نیز از خدمات پرستاری طی ۴۸ ساعت گذشته بهره‌مند شدند.

سلیمانی با اشاره به ارائه خدمات پزشکان متخصص داخلی، زنان و زایمان، ارتوپد و طب اورژانس بیان کرد: خدمات تخصصی قلب و اطفال نیز در روزهای آتی در این درمانگاه به زائران ارائه خواهد شد. 

مدیر درمانگاه هلال احمر استان کرمان در نجف اشرف اظهار کرد: تاکنون ۹ زائر با شرح حال گرمازدگی به این درمانگاه مراجعه کرده‌اند.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری نذیر کرمان، وی افزود: خدمات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین به زائرین امام حسین (علیه السلام) در کشور عراق رایگان است.

انتهای پیام




ارائه خدمات درمانگاه هلال احمر کرمان به ۴۰۰۰ زائر در نجف

منبع: ایـسنا
? ارائه خدمات درمانگاه هلال احمر کرمان به ۴۰۰۰ زائر در نجف