ادای احترام معاون رییس جمهور به شهید حاج قاسم سلیمانی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدای والامقام به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و هیات همراه با حضور در گلزار شهدای […]

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدای والامقام به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و هیات همراه با حضور در گلزار شهدای کرمان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام، با ذکر فاتحه ای بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره سردار دلها را زنده نگهداشتند.

علی سلاجقه سپس با عطرافشانی و نثار گل با اهداف بلند شهدا تجدیدمیثاق کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور بررسی وضعیت محیط زیست استانهای مختلف در ابعاد مختلف اعم از مسائل آب، آلاینده ها، تالاب‌ها و مسائل خاک و پسماند‌ها و… را از اهداف سفر استانی اعلام و خاطرنشان کرد:در این سفر وضعیت اداره کل استان و همچنین مشکلات زیست محیطی طرح‌های مختلف صنعتی و معدنی بررسی و ارزیابی می شود.

سلاجقه گفت: صنایع و واحد‌هایی که از لحاظ محیط زیستی در رتبه مناسبی قرار دارند به عنوان الگو بررسی تا وضعیت محیط زیستی کشور بر اساس داده‌های میدانی ساماندهی شود.




ادای احترام معاون رییس جمهور به شهید حاج قاسم سلیمانی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? ادای احترام معاون رییس جمهور به شهید حاج قاسم سلیمانی