ادای احترام رئیس دستگاه قضا به شهید سلیمانی

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا شامگاه، ۱۱ دی‌ماه و در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی وارد کرمان شد و در بیت‌الزهرا(س) با خانواده این شهید سلیمانی دیدار و گفت‌وگو کرد. رئیس دستگاه قضا در این دیدار ضمن قدردانی […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا شامگاه، ۱۱ دی‌ماه و در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی وارد کرمان شد و در بیت‌الزهرا(س) با خانواده این شهید سلیمانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دستگاه قضا در این دیدار ضمن قدردانی از فداکاری‌ و ایثارگری‌های خانواده شهید سلیمانی بیان کرد: یقیناً در نتیجه‌بخش بودن زحمات و تلاش‌های سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی، همکاری‌های خانواده محترم این شهید والامقام نقش به‌سزایی داشت‌.

وی با بیان اینکه هنوز برخی‌ها شهادت حاج قاسم و این موضوع که دیگر این شهید گرانقدر در میان آنها حضور ندارد را نمی‌توانند باور کنند، گفت: در زمان حیات دنیوی شهید سلیمانی دو مرتبه خطاب به ایشان گفتم که از صمیم قلب از خدا می‌خواهم تمام عمرم را یک لحظه کند و آن یک لحظه را به وجود شما اضافه کند.

رئیس دستگاه قضا همچنین با حضور در گلزار شهدای کرمان، بعد از قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و  با آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای گلگون کفن تجدید پیمان کرد.

برنامه اصلی سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان، حضور در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام




ادای احترام رئیس دستگاه قضا به شهید سلیمانی

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? ادای احترام رئیس دستگاه قضا به شهید سلیمانی