ادامه محدودیت‌های کرونایی در استان کرمان

ستاد کرونا در استان کرمان تصویب کرد محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر تمدید می‌شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، در نشست اعضای ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استاندار کرمان بر افزودن تخت‌های ویژه کودکان تاکید کرد و گفت: نباید جان و سلامت کودکان تهدید شود. آقای زینی وند در […]

ستاد کرونا در استان کرمان تصویب کرد محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر تمدید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، در نشست اعضای ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استاندار کرمان بر افزودن تخت‌های ویژه کودکان تاکید کرد و گفت: نباید جان و سلامت کودکان تهدید شود.

آقای زینی وند در خصوص بهره‌مند استان از تجهیزات به روز و مورد نیاز هم گفت: از حیث سایر اقلام و تجهیزات کمبودی نداریم ونباید موضوع عادی انگاری در جامعه رواج یابد.

وی تعطیلی و یا فعالیت مدارس را نیازمند تصمیمات مسولان محلی دانست و در عین حال به فرمانداران گوشزد کرد که هیچ جایی نباید مدرسه‌ای با ریسک بالا باز شود.

رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم بر انجام کامل واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: به رغم تزریق ۵میلیون واکسن در سه دوز و فعالیت مراکز متعدد بهداشت و ۴مرکز تجمیعی در شهر کرمان، متأسفانه مراجعه شهروندان برای دریافت واکسن، به شدت کاهش داشته است.

جلالی معاون سیاسی استاندار کرمان هم گفت: کلیه پرواز‌ها همچنان با ۶۰درصد ظرفیت، جلسات ادارات با ۳۰نفر و مدت زمان ۹۰دقیقه، کلیه تجمعات آیینی، فرهنگی و مذهبی در فضای باز و فضای بسته اگر بود با ۲۰درصد ظرفیت و استفاده از ماسک در فضای مسقف هم اجباری است.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز، فعالیت مهدکودک‌ها هم به کمک والدین و مربیان بصورت دورکاری انجام می‌شود.

کد ویدیو




ادامه محدودیت‌های کرونایی در استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? ادامه محدودیت‌های کرونایی در استان کرمان