ادامه فعالیت رانندگان سرویس مدارس مشروط به دریافت کارت تردد است

شهردار زرند گفت: کلیه رانندگان فعال در زمینه سرویس مدارس در شهر زرند و حومه می بایست نسبت به دریافت پروانه فعالیت (کارت تردد سرویس مدارس) اقدام نمایند. به گزارش فت فتو، علی ضیاءالدینی شهردار زرند، ادامه فعالیت رانندگان سرویس مدارس در سال تحصیلی آینده را مشروط به دریافت کارت تردد دانست و گفت: با […]

شهردار زرند گفت: کلیه رانندگان فعال در زمینه سرویس مدارس در شهر زرند و حومه می بایست نسبت به دریافت پروانه فعالیت (کارت تردد سرویس مدارس) اقدام نمایند.

به گزارش فت فتو، علی ضیاءالدینی شهردار زرند، ادامه فعالیت رانندگان سرویس مدارس در سال تحصیلی آینده را مشروط به دریافت کارت تردد دانست و گفت: با عنایت به آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی مصوبه هیأت وزیران، و تصمیمات کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش زرند کلیه رانندگان فعال در زمینه سرویس مدارس در شهر زرند و حومه می بایست نسبت به دریافت پروانه فعالیت (کارت تردد سرویس مدارس) اقدام نمایند. 

 
شهردار زرند تامین آرامش و امنیت دانش آموزان به عنوان مهمترین قشر اجتماعی،را از اصلی ترین برنامه های این نهاد عنوان و تصریح کرد: داشتن الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث، معاینه فنی خودرو ، تاییدیه پلیس راهور و اداره اماکن عمومی در این طرح الزامیست.
 
وی افزود: کلیه رانندگان و متقاضیان فعالیت در حیطه سرویس مدارس می توانند در سامانه سپند(سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) ثبت نام و از امکانات در نظر گرفته شده از جمله سهمیه اعتباری سوخت و… این طرح بهره مند شوند.
 
شهردار زرند از رانندگان خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر به سازمان مدیریت حمل و نقل ترافیک شهرداری واقع در ابتدای بلوار جانبازان مراجعه نمایند.
 
انتهای پیام/قنبرزهی




ادامه فعالیت رانندگان سرویس مدارس مشروط به دریافت کارت تردد است

منبع:آرمـان
? ادامه فعالیت رانندگان سرویس مدارس مشروط به دریافت کارت تردد است