اداره گاز شهرستان عنبرآباد راه‌اندازی شد

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد راه‌اندازی شرکت گاز در این شهرستان را در تسریع روند گازرسانی موثر دانست که مشترکان برای انجام امورات اداری دچار مشکلاتی زیادی از جمله تردد به شهر جیرفت بودند.  یزدان افشاری پور امروز، ۱۷ آبان ماه در مراسم راه‌اندازی اداره گاز در شهر عنبرآباد اظهار کرد: یکی از مطالبات عمومی مردم […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد راه‌اندازی شرکت گاز در این شهرستان را در تسریع روند گازرسانی موثر دانست که مشترکان برای انجام امورات اداری دچار مشکلاتی زیادی از جمله تردد به شهر جیرفت بودند. 

یزدان افشاری پور امروز، ۱۷ آبان ماه در مراسم راه‌اندازی اداره گاز در شهر عنبرآباد اظهار کرد: یکی از مطالبات عمومی مردم بحث راه‌اندازی اداره گاز بود امروز شاهد بهره‌برداری از این زیرساخت مهم در تامین انرژی ارزان و پاک هستیم. 

وی از ارائه همه خدمات به مشترکان در سطح شهرستان عنبرآباد خبر داد و افزود: با تاسیس این اداره مشترکان از همه خدمات شرکت گاز استفاده کرده و از تردد به شهرستان جیرفت جلوگیری می‌شود.

فرماندار عنبرآباد بر لزوم همکاری مردم در استفاده از انرژی گاز تاکید کرد و گفت: مردم  باید همکاری کنند تا در نقاط سبز شهرستان نسبت به خرید اشتراک اقدام شود.

 رئیس گاز شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد نیز از  ۱۳۹ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان عنبرآباد خبر داد که بیش از ۳۰۰۰ علمک نصب شده است.

فرامرز قاسم زاده گفت: اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان در بحث اجرایی گازرسانی در شهرستان عنبرآباد در این دولت هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد خواهیم داشت، گفت: تمام تلاش ما این است شبکه ناقص عنبرآباد تکمیل شود.

قاسم زاده همچنین از کسانی که در منطقه سبز هستند خواست نسبت به خرید اشتراک گاز اقدام نمایند.

انتهای پیام 




اداره گاز شهرستان عنبرآباد راه‌اندازی شد

منبع: ایـسنا
? اداره گاز شهرستان عنبرآباد راه‌اندازی شد