اداره جهاد کشاورزی بم پس از ۱۹ سال هنوز در کانکس مستقر است!

فت فتو/کرمان اداره جهاد کشاورزی شهرستان بم با گذشت ۱۹ سال از زلزله هنوز در کانکس مستقر است. به گزارش فت فتو، علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان شامگاه ۲۵ آبان ماه در حاشیه سفر یک روزه به شهرستان بم در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از اداره جهاد […]

فت فتو/کرمان اداره جهاد کشاورزی شهرستان بم با گذشت ۱۹ سال از زلزله هنوز در کانکس مستقر است.

به گزارش فت فتو، علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان شامگاه ۲۵ آبان ماه در حاشیه سفر یک روزه به شهرستان بم در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از اداره جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: ساختمان این اداره با گذشت ۱۹ سال از زلزله هنوز فضای فیزیکی مناسبی ندارد و هنوز در کانکس خدمات ارائه می دهد که زیبنده این شهرستان و مردم شریف آن نیست.

وی افزود: از آنجا که این منطقه قطب کشاورزی است، جهاد کشاورزی باید مکان مناسبی داشته باشد و با توجه به اینکه در کنار اداره جهاد کشاورزی بم، دستگاه دیگری فضای اداری مازادی دارد، مقرر شد درخواستی از سوی فرمانداری و جهاد کشاورزی برای ما ارسال شود و در کمیته ساماندهی فضاهای اداری در مرکز استان مطرح و فضای مازاد دستگاه های دیگر به صورت امانی در اختیار جهاد کشاورزی قرار گیرد تا در اسرع وقت ساختمان این اداره تکمیل و به مکان خود منتقل شوند.

این مسئول بیان کرد: در شهرهای شرقی مانند نرماشیر، فهرج و ریگان به دلیل اینکه تازه تاسیس هستند، بسیاری از ادارات در این شهرستان ها تشکیل نشده و اگر اداره ای شکل گرفته باکمبود نیروی انسانی مواجه است.

بیگ زاده افزود: در سفری که ریاست جمهوری به بم داشته، قول راه اندازی برخی ادارات کل و ادارات را در شهرستان های شرقی استان کرمان و همچنین حل مشکل کمبود نیرو را داده اند که این امر در حال پیگیری است تا مجوزات لازم برای جذب نیرو برای استقرار ادارات در شرق استان اخذ شود و مردم برای دریافت خدمات مجبور به مراجعه به بم نباشند.

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: در شهرستان های شرقی استان مانند فهرج، ریگان و نرماشیر در حوزه منابع فیزیکی و انسانی و جذب نیروی انسانی باید کار شود.

وی افزود: نگاه استاندار به توسعه استان این است که در  تمام مناطق به اندازه سهم خودشان در راستای توسعه باید گام برداشته شود و هیچ کدام از شهرستان های استان نسبت به دیگری ارجحیت ندارد و به دنبال توسعه کل استان هستیم.

انتهای پیام




اداره جهاد کشاورزی بم پس از ۱۹ سال هنوز در کانکس مستقر است!

منبع: ایـسنا
? اداره جهاد کشاورزی بم پس از ۱۹ سال هنوز در کانکس مستقر است!