اخلاص رمز ماندگاری کارهای جهادی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: کار جهادی برخواسته از ایمان، اخلاص، ایثار و بدون چشم‌داشت است، به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ تجمع بزرگ جهادگران شهرستان رودبار جنوب با حضور پرشور مسئولان و جهادگران بسیجی در مصلی بزرگ شهرستان برگزار شد.    اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان  رودبار […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: کار جهادی برخواسته از ایمان، اخلاص، ایثار و بدون چشم‌داشت است،

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ تجمع بزرگ جهادگران شهرستان رودبار جنوب با حضور پرشور مسئولان و جهادگران بسیجی در مصلی بزرگ شهرستان برگزار شد.

 
 اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان  رودبار جنوب در جمع جهادگران ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهار کرد: در عرصه‌ی جهاد و تلاش آنچه بیشتر از همه می‌تواند مثمر ثمر باشد کاری است که تداوم داشته باشد.
 
وی در ادامه بابیان اینکه خیلی از کارها شروع زیبا دارند، ولی پایان خوبی ندارند، گفت: خیلی از پروژه‌های هستند که کلنگ‌زنی می‌شوند و به سرانجام نمی‌رسند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب تصریح کرد: در بحث مهارت‌افزایی کاری را باید انجام دهیم که به سرانجام برسد و برای این کار قبل از شروع باید آسیب‌شناسی کنیم.
 
حاجب بیان کرد: خدمت به مردم در هر سنگری جهاد است و نیت فرد در انجام آن کار مهم است‌،‌‌ اخلاص در واقع رمز ماندگاری کارهای جهادی است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: اندیشه جهادی باید فراگیر شود و در این راه زمان‌شناسی خیلی مهم است.
 
حاجب یادآور شد: کار جهادی برخواسته از ایمان، اخلاص، ایثار و بدون چشمداشت است. 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب با اشاره به اینکه اندیشه جهادی یک اندیشه نورانی امید بخش است، خاطرنشان کرد: جهاد با مال و جهاد با جان در قرآن اجر عظیمی دارد و اندیشه و فکری نورانی است. این فکر نورانی باید گسترش یابد.
 
انتهای پیام/پورحیدر 
 
 




اخلاص رمز ماندگاری کارهای جهادی است

منبع:آرمـان
? اخلاص رمز ماندگاری کارهای جهادی است