اخذ ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش استان کرمان در سفر ریاست جمهوری

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سفر رئیس‌جمهور بیشترین اعتبارات را به میزان ۱۴۰۰ میلیارد تومان اخذ کردیم اما خرابی‌ها در حوزه مدارس هم بالاست. رضا رضایی صبح امروز ۲۵ مهرماه در مراسم افتتاح هنرستان پسرانه «امین» شهر رفسنجان اظهار کرد: در استان پهناور کرمان ۵۵۰۰ مدرسه داریم که ۶۵۰ هزار […]

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سفر رئیس‌جمهور بیشترین اعتبارات را به میزان ۱۴۰۰ میلیارد تومان اخذ کردیم اما خرابی‌ها در حوزه مدارس هم بالاست.

رضا رضایی صبح امروز ۲۵ مهرماه در مراسم افتتاح هنرستان پسرانه «امین» شهر رفسنجان اظهار کرد: در استان پهناور کرمان ۵۵۰۰ مدرسه داریم که ۶۵۰ هزار دانش‌آموز دارند و ۴۳ هزار معلم در مدارس مشغول تدریس هستند.

وی عنوان کرد: در سفر رئیس‌جمهور بیشترین اعتبارات را به میزان ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای آموزش و پرورش استان اخذ کردیم اما خرابی‌ها در حوزه مدارس هم بالاست. جمعیت دانش‌آموزی رو به رشد بوده و اعتبارات ما بدون کمک خیّران به جایی نمی‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد:  ۱۶۶ مدرسه نیمه‌تمام در استان کرمان داریم که ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آنها کنار گذاشته شده که طی سه سال تکمیل شوند.  با کمک خیران می‌توانیم این مدارس را تکمیل کنیم و دانش‌آموزان بتوانند در مدارس امن به تحصیل بپردازند و خانواده‌ها دغدغه نداشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان نیز در این مراسم با قدردانی از خانواده امین برای احداث این هنرستان، اظهار کرد: مردم رفسنجان از سال‌های گذشته در کارهای خیرخواهانه نمود داشته‌اند و در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده و شخصیت‌های بزرگی را به جهان معرفی کرده‌اند.

حسین شفیعی افزود: این مدرسه حاصل یک فکر در سال‌های ۴۹ و ۵۰ است که خانواده امین خانه و منزل خودشان را وقف آموزش و پرورش و مدرسه کرده است. این افکار زیبا همچنان در شهرستان رفسنجان وجود دارند.

به گزارش فت فتو، هنرستان فنی و حرفه ای ۱۸ کلاسه خیرساز زنده یاد حسین امین با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان با زیربنای ۲۲۰۰ متر مربع احداث شده است.

انتهای پیام




اخذ ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش استان کرمان در سفر ریاست جمهوری

منبع: ایـسنا
? اخذ ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش استان کرمان در سفر ریاست جمهوری