اختلاف نظر در خصوص تعیین استاندار کرمان

کرمان – معاون پارلمانی رئیس جمهور از اختلاف نظر در خصوص تعیین استاندار کرمان خبر داد و گفت: از همگان می‌خواهم این اختلافات را کنار بگذارند چرا که دودش به چشم مردم می‌رود. به گزارش فت فتو، سید محمد حسینی پیش از ظهر شنبه در همایش نخبگان دانشجویی سراسر استان کرمان در دانشگاه آزاد اسلامی […]

کرمان – معاون پارلمانی رئیس جمهور از اختلاف نظر در خصوص تعیین استاندار کرمان خبر داد و گفت: از همگان می‌خواهم این اختلافات را کنار بگذارند چرا که دودش به چشم مردم می‌رود.

به گزارش فت فتو، سید محمد حسینی پیش از ظهر شنبه در همایش نخبگان دانشجویی سراسر استان کرمان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حضور در جمع دانشجویان برای ما یک وظیفه و امری مفید است.

وی با اشاره به اینکه بنده هیچگاه ارتباطم را با دانشگاه قطع نکرده‌ام، افزود: دانشجویان قشری فعال، پویا و نوآور و خلاق هستند و رئیس جمهور بارها این بر تعامل و ارتباط با دانشجویان تاکید کرده است. امیدواریم امسال رئیس جمهور در جمع دانشجویان برنامه داشته باشد و حرف دل آنها را با صراحت بشنود.

حسینی نامگذاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به نام شهید سلیمانی را مایه خیر و برکت دانست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به دوران مصدق و ملی شدن نفت اظهار کرد: ما کشور عقب مانده‌ای نیستیم که سرمایه ما چپاول شود، مردم ما پیشینه، تاریخ، پیام‌ها و مبارزاتی داشتند و نمی‌توانند کشور تو سری خوری باشند.

حسینی بیان کرد: با ملی شدن نفت دست انگلیس از این سرمایه قطع شد؛ سپس به جای اینکه این وضعیت استمرار پیدا کند و به استقلال ملت ایران احترام بگذارند شروع به توطئه چینی کردند.

وی ادامه داد: یک خوش باوری و ساده نگری بود که دولت ملی تصور می‌کرد که با کمک آمریکا می‌تواند دست انگلیس را قطع کند و آنها شروع به کودتا و تهاجم کردند و حکومت مردمی را کنار زدند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: محمدرضا و رضاخان با کودتا سر کار آمدند؛ آنهایی که بعد از مدت‌ها دنبال رضاخان و محمدرضا پهلوی هستند بدانند که پایه حکومت اینها بر مبنای کودتا و حمایت خارجی بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بحث ۱۶ آذر فقط سیطره سیاسی نبود و باید به جنبه‌های فرهنگی هم توجه کرد، افزود: باید حداقل به مسائل بعد از انقلاب اشراف داشته باشیم. شما دانشجویان که می‌خواهید افسران جنگ نرم و طلایه دار باشید و دیگران را به حرکت در بیاورید باید در جهاد تبیینی بتوانید دیگران را قانع و متقاعد کند که این مساله با دعوا و بحث محقق نمی‌شود.

ادامه دارد…

کد خبر ۵۳۶۷۲۳۸




اختلاف نظر در خصوص تعیین استاندار کرمان

منبع:مــهر
? اختلاف نظر در خصوص تعیین استاندار کرمان