اختصاص ۱۰۳ میلیارد تومان مازاد درآمد به استان کرمان

فت فتو/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده در آخرین ساعات سال جاری ۱۰۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی به استان کرمان اختصاص یافت. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، دکترمحمدرضا پورابراهیمی اظهار داشت: پیگیری های انجام شده در […]

فت فتو/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده در آخرین ساعات سال جاری ۱۰۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی به استان کرمان اختصاص یافت.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، دکترمحمدرضا پورابراهیمی اظهار داشت: پیگیری های انجام شده در بحث افزایش تخصیص نقدی اعتبارات تملک دارایی استان کرمان به نتیجه رسید.

وی افزود: با هماهنگی با استانداری و سازمان برنامه و بودجه و جلسه با رییس سازمان هدفمندی یارانه های کشور و با هماهنگی بنده میزان ۱۰۳ میلیارد تومان از منابع تملک دارایی در ساعات پایانی سال جاری به استان اختصاص یافت.

پورابراهیمی تصریح کرد: اقدامات لازم برای واریز منابع به حساب استان در دستور کار قرار گرفت و علی رغم اینکه قرار بود این کار در سال آینده انجام شود، این عدد در آخرین ساعات سال جاری به حساب استان واریز شد.

نماینده مردم کرمان و راور گفت: مجموع ۱۰۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان به حساب دستگاه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، اسـتانداری کرمان، ادارات کل ثبت احوال، زندانها و اقدامات تامینی وتربیتی، پزشکی قانونی، امور اقتصـادی ودارایی، آموزش فنی و حرفه ای، هواشناسی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نوســازی توســعه وتجهیز مدارس، انتقال خون، بهزیسـتی، دامپزشـکی جنوب کــرمان، اداره کل دامپزشـکی اسـتان کــرمان، ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال و جنوب استان کرمان، اداره کل حفاظت محیط زیسـت کرمان، اداره کل امور عشایر جنوب کرمان، اداره کل امورعشـایر استان کرمان، سازمان جهاد کشاورزی شمال و جنوب کرمان، ادارات کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان کرمان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شـرکت مهندسـی آب وفاضـلاب کرمان، ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال و جنوب کرمان و شـهرداری کرمان واریز شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: بیشترین تخصیص اعتبار مربوط به شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار و اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با ۹ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته می باشد.

پورابراهیمی در پایان  افزود: با اختصاص این مبلغ بخشی از مشکلات مربوط به پرداخت حقوق کارگران و بخش از پروژه های عمرانی دستگاهای اجرایی تا حدودی مرتفع می گردد.

انتهای پیام




اختصاص ۱۰۳ میلیارد تومان مازاد درآمد به استان کرمان

منبع: ایـسنا
? اختصاص ۱۰۳ میلیارد تومان مازاد درآمد به استان کرمان