اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارات سیل قبل به استان کرمان

فت فتو/کرمان وزیر کشور در خصوص اعتباراتی که برای جبران خسارات سیل به استان کرمان داده شده است، توضیح داد:  ۶۰۰  میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارات سیلاب قبل در دولت مصوب شده است و  در سیلاب جدید هم تسهیلات مورد نیاز ارزیابی خواهد شد.  وحیدی عصر امروز ۲۹ دی‌ماه با حضور در رودبار جنوبی در جمع مردم […]

فت فتو/کرمان وزیر کشور در خصوص اعتباراتی که برای جبران خسارات سیل به استان کرمان داده شده است، توضیح داد:  ۶۰۰  میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارات سیلاب قبل در دولت مصوب شده است و  در سیلاب جدید هم تسهیلات مورد نیاز ارزیابی خواهد شد. 

وحیدی عصر امروز ۲۹ دی‌ماه با حضور در رودبار جنوبی در جمع مردم یکی از محلات آن قرار گرفت و مردم مشکلاتشان را با وی درمیان گذاشتند و در ادامه به خبرنگاران گفت: بارش باران از روز یکشنبه در استان کرمان باعث آبگرفتگی برخی مناطق این خطه شده است. 
وی با اشاره به آبگرفتگی مناطق رودبار جنوبی، زهکلوت و منوجان اظهار کرد: متاسفانه در استان کرمان بیش از ۵ هزار خانه دچار آبگرفتگی شده اند. 
وزیر کشور ادامه داد: همه دستگاه‌های دولتی و نظامی برای کمک پای کار هستند و مرتب با استاندار کرمان در ارتباط بودم اما تصمیم گرفتم در منطقه حضور پیدا کنم. 
انتهای پیام




اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارات سیل قبل به استان کرمان

منبع: ایـسنا
? اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارات سیل قبل به استان کرمان