اختصاص ۳ میلیارد تومان جهت مبارزه با آفات و عارضه خشکیدگی خوشه خرما

فت فتو/کرمان فرماندار نرماشیر گفت: ۳میلیارد تومان اعتبار جهت مبارزه با آفات و عارضه خشکیدگی خوشه خرما از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان برای چهار شهرستان شرقی اختصاص پیدا کرد. حمیدطبسی نژاد در گفت‌وگو با فت فتو از پیگیری اعتبار مبارزه و پیشگیری از آفات خرما و خشکیدگی خوشه خرما خبر داد و افزود: در […]

فت فتو/کرمان فرماندار نرماشیر گفت: ۳میلیارد تومان اعتبار جهت مبارزه با آفات و عارضه خشکیدگی خوشه خرما از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان برای چهار شهرستان شرقی اختصاص پیدا کرد.

حمیدطبسی نژاد در گفت‌وگو با فت فتو از پیگیری اعتبار مبارزه و پیشگیری از آفات خرما و خشکیدگی خوشه خرما خبر داد و افزود: در نشستی که با دکتر محمد خیراندیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرجهاد کشاورزی نرماشیر در کرمان برگزار شد، تخصیص ۳میلیارد تومان اعتبار برای چهار شهرستان در نظر گرفته شد.

طبسی نژاد بیان کرد: شهرستان نرماشیر یکی از قطب های کشاورزی در شرق استان کرمان است که سطح زیر کشت گلخانه های این منطقه ۲۵هکتار و نخیلات، مرکبات، غلات و یونجه آن به ۲۰هزارهکتار می رسد.
وی افزود: با توجه به اینکه ساختمان اداری مدیریت جهاد کشاورزی نرماشیر  قدیمی وفرسوده و فاقد استانداردهای لازم است در این راستا پیگیرهایی صورت گرفت.
فرماندار شهرستان نرماشیر خاطرنشان کرد: معاونت پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی سرکارخانم مهندس بدرآبادی نیز قول مساعدت لازم جهت پیگیری صدور مجوز اولیه  ساختمان اداری جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر را به فرماندار داد.

انتهای پیام




اختصاص ۳ میلیارد تومان جهت مبارزه با آفات و عارضه خشکیدگی خوشه خرما

منبع: ایـسنا
? اختصاص ۳ میلیارد تومان جهت مبارزه با آفات و عارضه خشکیدگی خوشه خرما