اختصاص ۳۰ میلیارد تومان جهت تکمیل ۴ مدرسه نیمه تمام در رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان از اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان جهت تکمیل این پروژه‌ها خبر داد. رضا هدایتی امروز، اول آذرماه در جمع خبرنگاران در توضیح این خبر اظهار کرد: تعهدات بخش خیّری این چهار مدرسه به سرانجام رسیده و نوبت انجام تعهدات دولت و تکمیل پروژه‌ها است. وی […]

نذیر کرمان/کرمان مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان از اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان جهت تکمیل این پروژه‌ها خبر داد.

رضا هدایتی امروز، اول آذرماه در جمع خبرنگاران در توضیح این خبر اظهار کرد: تعهدات بخش خیّری این چهار مدرسه به سرانجام رسیده و نوبت انجام تعهدات دولت و تکمیل پروژه‌ها است.

وی زیربنای این چهار مدرسه را ۳۸۰۰ مترمربع اعلام کرد و ادامه داد: این چهار مدرسه مجموعا شامل ۳۶ کلاس درس نظری هستند که برای تکمیل آنها به ۳۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

این مقام مسئول در خصوص جلب اعتماد خیّرین نسبت به دولت اظهار کرد: خوشبختانه در سفر رئیس جمهور به استان کرمان اعتبارات خوبی جهت تکمیل مدارس نیمه تمام خیّری مصوب شد که در صورت تخصیص ۱۰۰ درصدی این ردیف اعتباری ضمن تکمیل تعداد زیادی از مدارس و ارتقاء شاخص سرانه فضای فیزیکی مدارس استان، اعتماد خیرین مدرسه ساز استان نیز جلب خواهد شد.

 وی ادامه داد: برنامه دولت سیزدهم، سازمان نوسازی مدارس کشور و نوسازی مدارس استان کرمان مبنی بر جلب اعتماد خیرین است که باعث دلگرمی این نیک اندیشان در مشارکت مجدد با دولت و افزایش تعهدات خیرین مدرسه ساز استان خواهد شد.

عضو شورای آموزش و پرورش کرمان در خصوص سرانه آموزشی استان نیز گفت: تا مهرماه سال آینده این استان، از متوسط سرانه فضای فیزیکی کشور عبور خواهد کرد و برای رسیدن به سرانه استاندارد فضا با توجه ویژه به مناطق کم برخوردار گام برخواهیم داشت.

انتهای پیام




اختصاص ۳۰ میلیارد تومان جهت تکمیل ۴ مدرسه نیمه تمام در رفسنجان

منبع: ایـسنا
? اختصاص ۳۰ میلیارد تومان جهت تکمیل ۴ مدرسه نیمه تمام در رفسنجان