اختصاص ۲۷ دستگاه اتوبوس مجتمع مس سرچشمه برای زائران اربعین حسینی

معاون مالی بازرگانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از اختصاص ۲۷ دستگاه اتوبوس ازسوی این مجتمع برای ایاب و ذهاب زائران اربعین حسینی خبر داد. به‌‌ گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه؛ عباس فخرآبادی گفت: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان مانند سال‌های گذشته با ستاد اربعین استان کرمان […]

معاون مالی بازرگانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از اختصاص ۲۷ دستگاه اتوبوس ازسوی این مجتمع برای ایاب و ذهاب زائران اربعین حسینی خبر داد.

به‌‌ گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه؛ عباس فخرآبادی گفت: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان مانند سال‌های گذشته با ستاد اربعین استان کرمان و شهرستان رفسنجان همکاری داشته و برای اعزام زائران به مرزها در ایام اربعین، علی‌رغم این‌که باید ایاب و ذهاب کارکنان خود را تأمین کند، از این اعزام‌ها حمایت کرده است.

وی توضیح داد: در این راستا، تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس از تعاونی‌ها برای اعزام زائران به مرزها در اختیار استانداری کرمان قرار گرفته و علاوه بر این، با توجه به درخواست‌های متعددی که ازسوی مسئولان رفسنجان و انار نیز وجود داشت، تعداد ۱۲دستگاه اتوبوس نیز به این شهرستان‌ها اختصاص دادیم.

معاون مالی بازرگانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان متذکر شد: ناوگان مسافربری مجتمع مس سرچشمه با توجه به فرسودگی، توانایی اعزام به مسافت‌های دور را ندارند و از سویی توجه به این‌ موضوع نیز ضروری است که فعالیت‌های گسترده کارخانه هم نباید با اختلال مواجه شود.

فخرآبادی تأکید کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان علی‌رغم این‌که باید ایاب و ذهاب تعداد زیادی از پرسنل خود را تأمین کند اما همچون همیشه یار و همراه ستاد اربعین استان بوده و همکاری در اختصاص اتوبوس و ناوگان حمل‌و‌نقل برای زائران این سفر معنوی، گواه این مدعاست.

انتهای خبر/




اختصاص ۲۷ دستگاه اتوبوس مجتمع مس سرچشمه برای زائران اربعین حسینی

منبع:آرمـان
? اختصاص ۲۷ دستگاه اتوبوس مجتمع مس سرچشمه برای زائران اربعین حسینی