اختتامیه همایش فرهنگی هنری جمعه دیدار-میعاد امت در کهنوج

همایش فرهنگی هنری جمعه دیدار-میعاد امت، گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه انقلاب اسلامی در کهنوج به کار خود پایان داد. به گزارش ” فت فتو” افضلی دبیر جشنواره با بیان اینکه این همایش با محوریت نماز جمعه، نماز جماعت و عفاف و حجاب برگزار شد، افزود: این همایش در سه رده سنی هفت تا […]

همایش فرهنگی هنری جمعه دیدار-میعاد امت، گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه انقلاب اسلامی در کهنوج به کار خود پایان داد.

به گزارش ” فت فتو” افضلی دبیر جشنواره با بیان اینکه این همایش با محوریت نماز جمعه، نماز جماعت و عفاف و حجاب برگزار شد، افزود: این همایش در سه رده سنی هفت تا ۱۱ سال، ۱۱ تا ۱۷ سال و بزرگسال برگزار شد.

 
وی خاطر نشان کرد: ۱۲۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این میان ۳۰ اثر برگزیده و امروز در این جشنواره از آنان تجلیل به عمل آمد.
 
حجت الاسلام نجنو امام جمعه کهنوج در این مراسم تصریح کرد: نماز جمعه همایش هفتگی مسلمین است و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، قرارگاه جهاد تبیین است و اهمیت حضور در آن بر کسی پوشیده نیست.
 
وی عنوان کرد: در دین مبین اسلام و حاکمیت دینی یکی از مؤلفه هایی که برای ارتباط بین حاکمیت و بدنه مردم وجود دارد، فرصت نماز جمعه است، در واقع “اجتماع و نماز جمعه”، “حضور پرشور مردم در نمازجمعه” و “خطیب نمازجمعه” سه ضلع تعیین کننده در ارتباط حاکمیت اسلام با جامعه اسلام است بنابراین اهمیت نماز جمعه از این نگاه هم به وضوح دیده می شود.
 
در پایان این مراسم از نفرات برگزیده این جشنواره با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ک




اختتامیه همایش فرهنگی هنری جمعه دیدار-میعاد امت در کهنوج

منبع:آرمـان
? اختتامیه همایش فرهنگی هنری جمعه دیدار-میعاد امت در کهنوج