اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مستند “سلیمان سلامت” برگزار شد

فت فتو/کرمان آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مستند “سلیمان سلامت” با حضور وزیر بهداشت در استان کرمان برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین امام جمعه کرمان در این مراسم بیان کرد: ذات کارهایی که مساعدت و کمک به هم‌نوع را به همراه دارد نیک است. فداکاری و جهاد در فرهنگ ملی و دینی ما جایگاه بالایی دارد؛ […]

فت فتو/کرمان آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مستند “سلیمان سلامت” با حضور وزیر بهداشت در استان کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین امام جمعه کرمان در این مراسم بیان کرد: ذات کارهایی که مساعدت و کمک به هم‌نوع را به همراه دارد نیک است. فداکاری و جهاد در فرهنگ ملی و دینی ما جایگاه بالایی دارد؛ حرکاتی که در دو سال گذشته کادر درمان انجام دادند نمونه بزرگی از فداکاری است.

سپس علی زینی‌وند، استاندار کرمان بیان کرد: ثبت و ضبط این طرح برای دیده‌شدن و ماندگاری آن کار بسیار خوبی است.  اگر شهید سلیمانی در قید حیات بود، با توجه به اینکه در تمامی حوادث در کنار مردم بود در بحران کرونا نیز  خدماتش در میان مردم دیدنی بود.

زینی‌وند ادامه داد: در ستاد ملی کرونا اعلام شد به دلیل اینکه نام این طرح به نام شهید سلیمانی است استان کرمان باید سرآمد باشد که این اتفاق هم افتاد.

استاندار کرمان تصریح کرد: استان کرمان در پیک پنجم دوهزار و ۶۰۰ بستری داشت اما با این گستردگی باری بر دوش کشور تحمیل نکرد که مسبب این موضوع همبستگی مسئولین استانی و کمک‌های بی‌نظیر خیرین است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از ۱۵ هنرمند برتر از میان ۹۱ فیلم مستند ارسال شده تجلیل شد.

انتهای پیام 




اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مستند “سلیمان سلامت” برگزار شد

منبع: ایـسنا
? اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مستند “سلیمان سلامت” برگزار شد