اختتامیه جشنواره مدهامتان کرمان در هفته مقاومت برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان انار در نشست خبری شانزدهمین جشنواره قرآن استانی مدهامتان بیان کرد: اختتامیه جشنواره مدهامتان از امسال همزمان با هفته مقاومت برگزار خواهد شد. به گزارش فت فتو از کرمان، نشست خبری شانزدهمین جشنواره قرآن استانی مدهامتان صبح امروز ۱۲ دی‌ماه با حضور مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد […]

فرماندار شهرستان انار در نشست خبری شانزدهمین جشنواره قرآن استانی مدهامتان بیان کرد: اختتامیه جشنواره مدهامتان از امسال همزمان با هفته مقاومت برگزار خواهد شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، نشست خبری شانزدهمین جشنواره قرآن استانی مدهامتان صبح امروز ۱۲ دی‌ماه با حضور مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان، فرماندار شهرستان انار و مدیر اداره ارشاد شهرستان انار در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان در این نشست‌ بیان کرد: سردار سلیمانی با خون نفسی تازه در جامعه دمید که پیشروتر و پویاتر در مسیر انقلاب اسلامی پیش برویم.

وی با اشاره به آیه قرآن مبنی بر زنده بودن شهدا، و با بیان اینکه شهدا شاهد اعمال ما هستند بنابراین ما تلاش می‌کنیم تا جامعه‌ای با اهداف والای اسلامی و انقلابی داشته باشیم، ادامه داد: فرهنگ و باور قرآنی ساحت‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه را متوازن می‌کند و اگر جامعه‌ای خود را برای تمسک به قرآن کریم ملزم کند و به ریسمان الهی چنگ بزند والا می‌شود.

گرجی در ادامه به جشنواره قرآن استانی مدهامتان اشاره کرد و گفت: دبیرخانه دائمی این جشنواره از سال ۱۳۹۶ در شهرستان انار تشکیل شد و این جشنواره هر ساله با هدف شناسایی و ارتقا سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، حضور پر نشاط‌تر اعضای کانون‌های مساجد در فعالیت‌های قرآنی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادهای قرآنی موجود در کانون‌های مساجد وغیره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش خواهران و برادران برگزار و آثار به صورت مجازی ارسال شد، ادامه داد: اختتامیه جشنواره قرآن استانی مدهامتان سه روز از ۱۵ تا ۱۷ دی ماه همراه با جلسات آموزشی برای ائمه جماعات، محفل انس با قرآن، و غیره در شهرستان انار برگزار می‌شود.

علی زهرودی فرماندار انار نیز در این نشست با بیان اینکه در شهرستان انار بیش از ۳۰ خانه‌ قرآن و مؤسسات قرآنی وجود دارد و مردم در راستای فعالیت‌های قرآنی اقدامات خوبی انجام می‌دهند، تصریح کرد: افتتاحیه جشنواره قرآن استانی مدهامتان هر سال در هفته فرهنگی انار انجام می‌شود و اختتامیه این جشنواره از امسال همزمان با هفته مقاومت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام




اختتامیه جشنواره مدهامتان کرمان در هفته مقاومت برگزار می‌شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? اختتامیه جشنواره مدهامتان کرمان در هفته مقاومت برگزار می‌شود