احیای گلاشکرد احیا هویت این مردم است

حسینی فرماندار فاریاب گفت: احیای گلاشکرد احیای هویت این مردم است و تمام توان خود را چه در دولت و چه خارج از دولت خواهیم گذاشت. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان»به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فاریاب اولین گام احیا گلاشگرد، با ایجاد کمیته مردمی احیا گلاشگرد عصر امروز با حضور فرماندار، […]

حسینی فرماندار فاریاب گفت: احیای گلاشکرد احیای هویت این مردم است و تمام توان خود را چه در دولت و چه خارج از دولت خواهیم گذاشت.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان»به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فاریاب اولین گام احیا گلاشگرد، با ایجاد کمیته مردمی احیا گلاشگرد عصر امروز با حضور فرماندار، روسای ادارات و اهالی گلاشگرد در سالن جلسات فرمانداری فاریاب برگزار شد.

 
حسینی فرماندار فاریاب در این خصوص گفت: احیا گلاشگرد احیا هویت این مردم خواهد بود و تمام توان خود را چه در دولت و چه خارج از دولت خواهیم گذاشت تا گلاشگرد به جایگاه خود برگردد ،در این راه قطعا حضور مردم و مشارکت در کار باعث به ثمر رسیدن کار خواهد بود.
 
 در ادامه مردم روستا و مالکین از عمده مشکلات روستا گفتند و پیشنهادات خود را در این باره عنوان کردند و در پایان حسینی افزود:  اداره آب و فاضلاب دراسرع وقت ضمن بازدید میدانی و ارائه نظر کارشناسی درخصوص رفع مشکلات آب آشامیدنی منطقه گلاشکرد اقدام و نتیجه مطالعات را به دبیرخانه کارگروه ارسال نماید.
 
وی گفت: اداره منابع طبیعی و آبخیز داری مطالعات کنترل سیلاب را دردستورکار قرار دهد. 
 
حسینی عنوان کرد: جهاد کشاورزی نسبت به پرداخت تسهیلات کم بهره(گلخانه ،دام و طیور) به متقاضیان واجد شرایط اهل و ساکن گلاشکرد اقدام نماید ،همچنین مقرر گردید جهادکشاورزی تعداد ۵۰ فقره تسهیلات هرکدام به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به متقاضیان اهل و ساکن گلاشکرد ( طرح خسارت خشکسالی) پرداخت نماید. 
 
جهاد کشاورزی مطالعات اولیه آبیاری تحت فشار منطقه گلاشکرد را انجام و نتیجه را به دبیرخانه کارگروه ارسال نماید. 
در پایان با رای گیری اعضا کمیته مردمی احیا گلاشکرد برگزار و هفت نفر از اهالی توسط مردم انتخاب و مهندس جمشیدی به عنوان نماینده فرماندار جهت پیگیری مصوبات این کمیته انتخاب شد.
انتهای خبر/م.ق




احیای گلاشکرد احیا هویت این مردم است

منبع:آرمـان
? احیای گلاشکرد احیا هویت این مردم است