احیای فوتبال خیابانی(گل کوچک) در هیات ورزش های همگانی

دبیر هیات‌ ورزش های همگانی استان کرمان‌ از آغاز فعالیت کمیته فوتبال خیابانی یا همان گل کوچک قدیم در هیات ورزش های همگانی استان‌ کرمان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، با توجه به اینکه فدراسیون ورزش های همگانی سیاست افزایش و توسعه مشارکت آحاد مردم را دنبال می کند؛ احیای فوتبال گل کوچک یا همان […]

دبیر هیات‌ ورزش های همگانی استان کرمان‌ از آغاز فعالیت کمیته فوتبال خیابانی یا همان گل کوچک قدیم در هیات ورزش های همگانی استان‌ کرمان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، با توجه به اینکه فدراسیون ورزش های همگانی سیاست افزایش و توسعه مشارکت آحاد مردم را دنبال می کند؛ احیای فوتبال گل کوچک یا همان فوتبال خیابانی را به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد کرده و با تایید و موافقت وزارت متبوع این رشته به کمیته های زیر مجموعه فدراسیون و هیات های ورزش همگانی اضافه شد.

حمید شیردل با اشاره به اینکه این رشته سالها بدست فراموشی سپرده شده، اظهار داشت: سال‌ها در محلات و در کوچه های شهرها نسلشط گذشته با دو تا تیر دروازه و توپ فوتبال پلاستیکی فوتبال گل کوچک یا فوتبال خیابانی بازی می کردند و در عین اینکه محبوب ترین و پرطرفدارترین رشته ورزشی بود سالهاست که کم رنگ شده بود و احیای آن میتواند دوباره روح تازه ای در رگ‌های ورزش همگانی در جریان بیاندازد.

وی با اشاره به اینکه فوتبال گل کوچک طرفداران بیشماری دارد و با کمترین امکانات و تجهیزات و در هر شرایطی بازی می شود، تصریح کرد: برنامه داریم تا فوتبال خیابانی را همانند مسابقات مینی فوتبال در شهر و روستا و در محلات احیا کنیم.

شیردل خاطر نشان ساخت: هم اکنون در جام‌محلات مینی فوتبال ایرانیان ۸۴۹ تیم در سراسر استان در حال رقابت با یکدیگر هستند و قریب به ۹ هزار نفر ورزشکار در این رویداد بزرگ ورزشی حضوز دارند.




احیای فوتبال خیابانی(گل کوچک) در هیات ورزش های همگانی

منبع:یـزدان کـرمان
? احیای فوتبال خیابانی(گل کوچک) در هیات ورزش های همگانی