احصاء ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در رفسنجان

فت فتو/کرمان افسر بلوک پلیس راه شمال استان کرمان گفت: ۲۰ نقطه حادثه‌خیز را در شهرستان رفسنجان احصا کردیم که از این تعداد ۸ نقطه مربوط به راه‌خای روستایی و مابقی مربوط به راه‌های اصلی است. به گزارش فت فتو، سرهنگ حسین ملاحسینی شامگاه دوشنبه ۹ خرداد در نشست هم اندیشی راهداران شمال استان کرمان […]

فت فتو/کرمان افسر بلوک پلیس راه شمال استان کرمان گفت: ۲۰ نقطه حادثه‌خیز را در شهرستان رفسنجان احصا کردیم که از این تعداد ۸ نقطه مربوط به راه‌خای روستایی و مابقی مربوط به راه‌های اصلی است.

به گزارش فت فتو، سرهنگ حسین ملاحسینی شامگاه دوشنبه ۹ خرداد در نشست هم اندیشی راهداران شمال استان کرمان در رفسنجان اظهار کرد: اگر به راهداران سنگرسازان بی سنگر گفته شود گزاف نیست چرا که در زمستان و سرمای جاده، با بیل ماسه و نمک در جاده ها ریخته و آسایش و آرامش را به مردم برای تردد در محورها می دهند.

وی با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز، گفت: ۲۰ نقطه حادثه خیز را در شهرستان رفسنجان احصا کردیم که از این تعداد ۸ نقطه مربوط به راههای روستایی و مابقی مربوط به راههای اصلی است.

افسر بلوک پلیس راه شمال استان کرمان تصریح کرد: مهمترین موضوع در جاده ها فقر تابلوها و شیب شیروانی است که می تواند جلوی تصادفات را بگیرد.

ملاحسینی با بیان این مطلب که امروزه در حوزه راههای رفسنجان انقلابی صورت گرفته است، افزود: در محور نوق پیوستگی روستاها زیاد است و از توان بخشداریها در این رابطه می توان استفاده کرد تا این محور دوبانده شود.

افسر بلوک پلیس راه شمال استان کرمان بیان کرد: موضوع دیگری که زبینده رفسنجان نیست پلیس راه رفسنجان است که ساختمان آن هیچ نمودی ندارد و از دید خارج است لذا باید در تسریع ساخت پلیس راه رفسنجان اقدام شود.

وی همچنین گفت: در تقاطع حادثه خیز عبدالله آباد رفسنجان دو دوربین نصب شده اما باز هم اثربخشی ندارد و قرار شد این دو دوربین جابجا شوند تا این تقاطع ایمنی سازی شود.

انتهای پیام




احصاء ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در رفسنجان

منبع: ایـسنا
? احصاء ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در رفسنجان