احداث ۱۱۰ واحد مسکونی جایگزین کپردر استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان احداث ۱۱۰ واحد مسکونی جایگزین کپر، ۶۰ کیلومتر سیل بند و ۸۵۰ کیلومتر لوله گذاری با کمک خیرین را از اقدامات موثر سپاه در جنوب استان و طی سال‌جاری اعلام کرد. به گزارش فت فتو ، سردار معروفی دردیدار مدیرکل و برخی کارکنان صداوسیما با وی گفت: سپاه جان پناه […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان احداث ۱۱۰ واحد مسکونی جایگزین کپر، ۶۰ کیلومتر سیل بند و ۸۵۰ کیلومتر لوله گذاری با کمک خیرین را از اقدامات موثر سپاه در جنوب استان و طی سال‌جاری اعلام کرد.

به گزارش فت فتو ، سردار معروفی دردیدار مدیرکل و برخی کارکنان صداوسیما با وی گفت: سپاه جان پناه ملت، ولایت و انقلاب اسلامی است و اگر کسی بخواهد به ملت و انقلاب و ولایت تعرض کند سپاه را در مقابلش دارد و دشمنان کج اندیش نمی‌توانند سپاه را از برنامه ها و مسیرش منحرف کند.

وی از عملکرد صداوسیما در جریان برنامه های مختلف سپاه، ترویج مکتب شهید سلیمانی، با پوشش مطلوب ویژه برنامه های سالگرد ، تشکر کرد.

مدیرکل صداوسیمای کرمان هم فعالیت‌های سپاه در مناطق محرم، آبرسانی به ۳۴۰ روستا و کاهش تنش آبی این مناطق و اردوهای جهادی را گوشه هایی از اقدامات موثر سپاه برشمرد و گفت:  رسانه استانی برای انعکاس هرچه بیشتر این خدمات آمادگی دارد.




احداث ۱۱۰ واحد مسکونی جایگزین کپردر استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? احداث ۱۱۰ واحد مسکونی جایگزین کپردر استان کرمان