احداث ۴۱ کیلومتر سیل بند در جنوب کرمان/ حریم رودخانه ها آزاد شود

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به استقرار گروه های مهندسی سپاه در جنوب کرمان گفت: کار احداث ۴۱ کیلومتر سیل بند در جنوب کرمان انجام است. به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از کاموریتهای سپاه در جنوب کرمان احداث سیل بندها و جلوگیری از […]

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به استقرار گروه های مهندسی سپاه در جنوب کرمان گفت: کار احداث ۴۱ کیلومتر سیل بند در جنوب کرمان انجام است.

به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از کاموریتهای سپاه در جنوب کرمان احداث سیل بندها و جلوگیری از بروز هر گونه حادثه در زمان بروز بارندگی در جنوب کرمان است.

وی تصریح کرد: سیل در کرمان موجب تخریب حجم بالایی از سیل بندها شد و با توجه به اینکه بارشهای کرمان به زودی در اسفند و فرودین آغاز می شود باید احداث ان سازه ها در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شد.

سردار معروفی بیان کرد: با استقرار نیروهای مهندسی سپاه و ۲۳ دستگاه ماشین آلات زسنگین تا کنون ۴۱ کیلومتر سیل بند احداث شده است و کار همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: بیشترین حجم کار در رودبار، قلعه گنج و منوجان متمرکز شده است و قرار گاه سازندگی خاتم النبیاء برای احداث سیل بند بزرگ جیرفت وارد عمل شده است.

وی تاکید کرد که باید حریم رودخانه ها آزاد شود و گفت: متاسفانه شاهد ساخت و سازهایی در حریم رودخانه های هستیم که همین امر بر میزان خسارتها در زمان سیل می افزاید و باید با کار کارشناسی ساخت و سازها از مسیر سیل و رودخانه ها حذف شود.

کد خبر ۵۴۲۳۱۱۰




احداث ۴۱ کیلومتر سیل بند در جنوب کرمان/ حریم رودخانه ها آزاد شود

منبع: مــهر
? احداث ۴۱ کیلومتر سیل بند در جنوب کرمان/ حریم رودخانه ها آزاد شود