احداث ۲ سالن سینما در بم تا پایان امسال

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: همچنین مقرر شده دو سالن سینمایی دیگر توسط سرمایه گذار بخش خصوصی تا بهمن ماه سال‌جاری در فضایی که تغییر کاربری داده، احداث شود. محسن روحی ۱۴ مهرماه در نشست مشکلات هنرستان پسرانه هنرهای زیبا در فرمانداری بم اظهار کرد: هنرستان هنرهای زیبا از سال […]

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: همچنین مقرر شده دو سالن سینمایی دیگر توسط سرمایه گذار بخش خصوصی تا بهمن ماه سال‌جاری در فضایی که تغییر کاربری داده، احداث شود.

محسن روحی ۱۴ مهرماه در نشست مشکلات هنرستان پسرانه هنرهای زیبا در فرمانداری بم اظهار کرد: هنرستان هنرهای زیبا از سال گذشته در کلاس های کانکسی کار خود را آغاز کرده و هم اکنون دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در باغ هنر بم مشغول مشغول به تحصیل هستند.

وی به دغدغه‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در مسائل فرهنگی کشور بسیار حساس هستند و بارها و بارها در سخنرانی‌های خود به این نکته اشاره کرده‌اند.

روحی به اهمیت هنرستان هنرهای زیبا اشاره کرد و افزود: هنرستان هنرهای زیبا به دلیل تربیت نیروی انسانی اهمیت زیادی دارد.
روحی در ادامه درخصوص سینما امید بم گفت: سینما امید بم باید توسط شورای شهر و شهرداری ساخته شود تا وزارت ارشاد به تجهیز آن کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: همچنین مقرر شده دو سالن سینمایی دیگر توسط سرمایه گذار بخش خصوصی تا بهمن ماه سال‌جاری در فضایی که تغییر کاربری داده، احداث شود.

وی اظهار کرد: تا پایان ماه آینده ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بم تعیین تکلیف می شود .

انتهای پیام




احداث ۲ سالن سینما در بم تا پایان امسال

منبع: ایـسنا
? احداث ۲ سالن سینما در بم تا پایان امسال