احداث ۱۱۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان کرمان

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران از ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان کرمان توسط این نهاد خبر داد و گفت: ۱۱۰ سری جهیزیه و ۱۰ هزار بسته کمک‌های مومنانه نیز برای کرمان تهیه و ارسال خواهیم کرد ضمن آنکه بزودی عملیات اجرای ۶۳ پروژه آبرسانی در روستاهای محروم […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران از ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان کرمان توسط این نهاد خبر داد و گفت: ۱۱۰ سری جهیزیه و ۱۰ هزار بسته کمک‌های مومنانه نیز برای کرمان تهیه و ارسال خواهیم کرد ضمن آنکه بزودی عملیات اجرای ۶۳ پروژه آبرسانی در روستاهای محروم استان کرمان را آغاز می کنیم.

سردار حسین معروفی صبح امروز ۲۳ بهمن ماه در دیدار با سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران گفت: مناطق جنوبی و شرقی استان کرمان جزو مناطق محروم و کم برخوردار کشور هستند که نیاز به توجه ویژه دارند.

وی با تبیین اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق جنوبی و شرقی استان کرمان اظهار کرد: سپاه پاسداران محمد رسوال الله استان تهران به جنوب استان کرمان نگاه ویژه ای داشته و اقدامات شایسته ای در حوزه امدادرسانی به سیل زدگان، آبرسانی، احداث و بازسازی مسکن، کمک مومنانه در این منطقه انجام داده اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با یادآوری حضور سپاه تهران در مناطق سیل زده کرمان ادامه داد: سپاه پاسداران محمد رسول الله استان تهران در سیل اخیر اعلام آمادگی کرد تا در عرصه های ساخت مسکن، کمک مومنانه، تهیه جهیزیه و آب شرب به مردم سیل زده کرمان کمک کنند.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران نیز در این دیدار گفت: با سپاه ثارالله استان کرمان تفاهم داشتیم که گروه های جهادی و کمک های مردمی ما به سمت کرمان برای رفع مشکلات مردم با بصیرت این خطه گسیل کنیم.

انتهای پیام




احداث ۱۱۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان کرمان

منبع: ایـسنا
? احداث ۱۱۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان کرمان