احتمال وقوع سیل‌ در جنوب کرمان

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان گفت: طی امروز (پنجشنبه) و فردا شرایط بارندگی به ویژه برای مناطق جنوب و جنوب غرب و وزش باد در نیمه شرقی این استان وجود دارد و در مناطق جنوبی نیز وقوع سیلاب دور از انتظار نیست. به گزارش نذیر کرمان، حمیده حبیبی گفت: احتمال آبگرفتگی و طغیان رودخانه‌های […]






رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان گفت: طی امروز (پنجشنبه) و فردا شرایط بارندگی به ویژه برای مناطق جنوب و جنوب غرب و وزش باد در نیمه شرقی این استان وجود دارد و در مناطق جنوبی نیز وقوع سیلاب دور از انتظار نیست.




به گزارش نذیر کرمان، حمیده حبیبی گفت: احتمال آبگرفتگی و طغیان رودخانه‌های فصلی نیز در نتیجه این بارندگی‌ها در مناطق ذکر شده دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: بارندگی برای روزهای پنجشنبه و جمعه پیش بینی می‌شود و این سامانه بارشی شهرستان‌های ارزوئیه، بافت، بردسیر، بم، جیرفت، رابر، راور، راین، رودبارجنوب، سیرجان، عنبرآباد، قلعه‌گنج، کهنوج، کوهبنان، گلباف، لاله‌زار، ماهان، منوجان، میانده جیرفت و نرماشیر را پوشش می‌دهد.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: توصیه می‌شود هم استانی ها از اسکان، تردد و چرای دام در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خودداری کنند و احتیاط لازم در عملیات کوهنوردی را داشته باشند.

وی تاکید کرد: شرق استان کرمان نیز طی امروز و فردا تحت تاثیر وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.



انتهای پیام/





نرم افزار موبایل نذیر کرمان

نرم افزار موبایل نذیر کرمان

نرم افزار موبایل نذیر کرمان


تلگرام خبر





احتمال وقوع سیل‌ در جنوب کرمان

منبع: ایـلنا
? احتمال وقوع سیل‌ در جنوب کرمان