احتمال برکناری الهامی از مس رفسنجان/ آخرین وضعیت انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با بیان این‌که ۳۵ درصد از مطالبات این فصل بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه پرداخت شده است، درباره آخرین وضعیت مشکلات مالی و نقل‌وانتقالات این تیم در نیم‌فصل صحبت کرد. حسین پورمحمدی در گفت‌وگو با نذیر کرمان درباره آخرین وضعیت مشکلات مالی باشگاه مس رفسنجان اظهار کرد: دکتر […]

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با بیان این‌که ۳۵ درصد از مطالبات این فصل بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه پرداخت شده است، درباره آخرین وضعیت مشکلات مالی و نقل‌وانتقالات این تیم در نیم‌فصل صحبت کرد.

حسین پورمحمدی در گفت‌وگو با نذیر کرمان درباره آخرین وضعیت مشکلات مالی باشگاه مس رفسنجان اظهار کرد: دکتر خرمی شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در هفته‌های اخیر کمیته‌ای را برای رسیدگی به وضعیت مالی باشگاه‌های ورزشی این شرکت مشخص کرده و قرار است در این رابطه بدهی‌های باشگاه مس رفسنجان تعیین تکلیف و پرداخت شود که امیدوارم با نگاه مساعدی که دکتر خرمی‌شاد دارند، این اتفاق بیفتد و کمک بزرگی به مجموعه باشگاه شود.

او به وضعیت پرداختی به تیم فوتبال مس رفسنجان اشاره و بیان کرد: تاکنون ۳۵ درصد از مطالبات فصل جاری بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه پرداخت شده است و از باشگاه‌های دیگر در پرداختی عقب نیستیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره آغاز تمرینات تیم برای نیم‌فصل دوم توضیح داد: باتوجه به این‌که وضعیت سرمربی مشخص نیست، هنوز تمرینات را شروع نکردیم و منتظریم تا کمیته ورزش شرکت مس نتیجه بررسی خود را برای ادامه همکاری با آقای الهامی به ما اعلام کنند.

بخوانید:

  • اعتصاب ادامه‌دار بازیکنان مس رفسنجان

پورمحمدی در این مورد که بازیکنان این تیم اعلام کرده‌اند که تا زمانی که مطالبات خود را دریافت نکنند، در تمرین حاضر نخواهند شد، گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

او با رد شایعات مطرح‌شده مبنی‌ بر مذاکره با چند بازیکن سرشناس لیگ برتری گفت: باتوجه به این‌که هنوز تکلیف سرمربی مشخص نیست، با هیچ بازیکنی هنوز برای نیم‌فصل دوم مذاکره نکردیم و این موضوعات کاملاً شایعه است.

مدیرعامل مس رفسنجان درباره جدایی خدابنده‌لو از مس نیز گفت: با پرسپولیس مذاکراتی صورت گرفته اما هنوز به توافق نهایی نرسیدیم و این بازیکن با مس رفسنجان قرارداد دارد.

پورمحمدی درباره شایعات جدایی بازیکنانی مانند آذرباد و باقری نیز واکنش نشان داد و گفت: هیچ بازیکنی غیر از خدابنده‌لو که آن‌ هم هنوز توافقی انجام نشده، از مس جدا نشده است.

انتهای پیام




احتمال برکناری الهامی از مس رفسنجان/ آخرین وضعیت انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس

منبع: ایـسنا
? احتمال برکناری الهامی از مس رفسنجان/ آخرین وضعیت انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس