اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در واحدهای بسیج دانش‌آموزی کرمان

کرمان- مسوول بسیج دانش‌آموزی استان کرمان گفت: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در واحدهای بسیج دانش‌آموزی به تناسب ظرفیت بومی هر شهرستان در مدارس در حال برگزاری است. عبدالرضا روزخوش در گفت و گو با نذیر کرمان، گفت: این سازمان یکی از قشرهای سازمان بسیج مستضعفین است و به عنوان بازوی کمکی و یاور آموزش‌وپرورش […]

کرمان- مسوول بسیج دانش‌آموزی استان کرمان گفت: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در واحدهای بسیج دانش‌آموزی به تناسب ظرفیت بومی هر شهرستان در مدارس در حال برگزاری است.

عبدالرضا روزخوش در گفت و گو با نذیر کرمان، گفت: این سازمان یکی از قشرهای سازمان بسیج مستضعفین است و به عنوان بازوی کمکی و یاور آموزش‌وپرورش در عرصه‌های مختلف برای تحقق سند بنیادین آموزش‌وپرورش و سند اعتلای بسیج برنامه‌های خود را پیش می‌برد.

روزخوش، امیدآفرینی، نشاط آفرینی و تبیین را سه رویکرد طراحی و اجرای برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در سال جاری برشمرد و اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در واحدهای بسیج دانش‌آموزی به تناسب ظرفیت بومی هر شهرستان در مدارس در حال برگزاری است

وی افزود: برنامه تربیتی شهید بهنام محمدی، برگزاری اردوهای راهیان‌نور و ارائه درس آمادگی دفاعی در مدارس سه برنامه اصلی و شاخص سازمان است.

کد خبر ۵۹۲۸۴۵۵




اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در واحدهای بسیج دانش‌آموزی کرمان

منبع: مــهر
? اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در واحدهای بسیج دانش‌آموزی کرمان