اجرای ۱۱۳ برنامه فرهنگی در دومین سالگرد شهادت سردار دلها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برپایی ۱۱۳ ویژه برنامه تدوین شده در سطح استان و شهرستان با مشارکت ۱۰ دستگاه اجرایی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، نشست خبری کمیته فرهنگی، هنری ستاد دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برپایی ۱۱۳ ویژه برنامه تدوین شده در سطح استان و شهرستان با مشارکت ۱۰ دستگاه اجرایی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، نشست خبری کمیته فرهنگی، هنری ستاد دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیران فرهنگی و هنری استان امروز ۷ دی‌ماه در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان برگزار شد.

محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد، در این جسله ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و حماسه نهم دی ماه، شهادت سردار حاج سلیمانی را از دست دادن نعمتی بزرگ که زخمی عمیق بر جان و روح ملت ایران برجای گذاشت، دانست و ادامه داد: تأثیرات ناشی از زحمات و مجاهدت‌های بیشمار ایشان همچنان جاری و پابرجاست.

علیزاده با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند«باید به شهید سلیمانی به چشم یک مکتب، راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کرد»، گفت: در راستای ترویج مکتب حاج قاسم، یکی از رویکردی‌های تأثیرگذار و مهم، برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌ها و قالب‌های فرهنگی و هنری است و تلاش شده است در کمیته فرهنگی هنری ستاد با استفاده از ظرفیت بالای هنر اقدام به تولید محتوا شود.

وی در ادامه به بیان عناوین مهمترین برنامه‌ها پرداخت و گفت: برگزاری محافل قرآنی، ادبی، برگزاری مسابقات، جشنواره‌ها، تولیدات و نمایشگاه‌های فرهنگی هنری و برگزاری همایش‌ها از جمله این برنامه‌ها است که این برنامه‌ها در قالب ۷ عنوان و محور کلی تدوین شده است.

مسئول کمیته فرهنگی، هنری ستاد دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: برنامه‌های تدوین شده کمیته ۱۱۳ برنامه شامل ۶۵ برنامه شاخص شهرستانی، ۴۵ برنامه شاخص استانی و ۳ برنامه ملی است که با همکاری ۱۰ دستگاه اجرایی و نهاد غیردولتی و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی انجام می‌شوند.

علیزاده افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ۶ برنامه، اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان ۷ برنامه، سازمان بسیج هنرمندان استان ۹ برنامه، اداره کل آموزش و پرورش استان ۲ برنامه اصلی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ۹ برنامه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ۵ برنامه، معاونت فرهنگی هنری سپاه ثارالله و مرکز آفرینش‌های هنری سپاه ثارالله ۲ برنامه کلی، حوزه هنری استان ۱۳ برنامه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان۶ برنامه و اداره کل فرهنگ و ارشاد کرمان ۱۰ برنامه را برای دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب کمیته فرهنگی هنری در دستور کار دارند.

انتهای پیام




اجرای ۱۱۳ برنامه فرهنگی در دومین سالگرد شهادت سردار دلها

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? اجرای ۱۱۳ برنامه فرهنگی در دومین سالگرد شهادت سردار دلها